2009.12.26. 19:32| Szerző: Athos0314

Arra jutottam, hogy simán ki tudnám játszani akár az Interpolt is, mint annak idején Fantomas is tette vala. 1000 arcom közül most éppen a másodikat vettem elő. Egy katonai puccs keretében levágtam a hajamat, elvégre a seregben a süni a divat (a rendőröknél meg a sün). Feladtam a korábbi Rambo feelinget, elvégre egy helikoptert sem sikerült ez idő alatt lelőnöm és piros fejpántot sem találtam sehol, anélkül meg valljuk be nem az igazi. A latin lover projekt ezzel hivatalosan is lezárult (legalábbis egy jó időre), hiszen télen nem lehet latin szerető az ember...már jelentkeztek a mellékhatások is: meleg vidékre vágytam és elkezdtem spanyolul beszélni. Hát kell ez nekem?!

Most új projektbe kezdtem, ami talán már most halálra is van ítélve, de mindent ki kell próbálni. Ennek a szeretnivaló hajléktalan fedőnevet adtam. Ragyogó boci szemek, erős arcszőrzet, kissé kialvatlan tekintet, enyhén "bohém" öltözködés. Gondolom milyen marha kíváncsi mindenki, hogy ez élőben hogyan is festhet, de azt kell mondjam én is meglepődtem az eredményen. Ha ez sem jön be még marad 998 a különböző megjelenéseimből szóval nem kell kétshakebe esni...ez csupán a kezdet.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr321624716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása