2017.02.17. 17:29| Szerző: Athos0314

Ti is halljátok a Rocky edzős jeleneteinek a zenéjét? Ja, én se, csak kérdeztem. De ha mégis, akkor forduljatok orvoshoz, mert 82,5%-ban  biztos vagyok abban, hogy ez nem normális. Kivéve, ha hangszóróból szól. Erre nagyon figyeljetek, mert nagyon hamar indokolatlanul gumiszobában találhatjátok magatokat, ha elsiklotok a részletek felett, utána meg már lehet magyarázkodni, az már a teljes szellemi leépülés biztos jeleinek egyike lesz és csak még mélyebbre ásod magad.

Holnap lesz az első konditerem napom, mindent beszereztem, már csak a sérv hiányzik. Tegnap váltottam ki a bérletemet (egy teljesen lehangoló fehér plasztik kártya, feliratok nélkül), meg összeismerkedtem a rakéta tudósokkal a recepción. Mivel azon kérdésre, hogy jártam-e már ott valaha nemleges volt a válaszom, így egy rövid elektronikus regisztrációt kellett megejtenem, ami nagyjából 2 percet vett igénybe. Ezen 120 másodperc alatt vagy időhurokba keveredtem, vagy volt egy nagyon gyors Men in black szembe villantós jelenet a hátam mögött, amit nem vettem észre, mert amint végeztem a kötelező protokollal, a második kérdés az volt, hogy tudom-e mi merre van az épületben. Azóta gondolkodom, hogy milyen lehetőség van arra, hogy úgy ismerjem a teljes 3 emeletes komplexum felépítését, hogy még soha nem jártam ott. Lehet ez valami reinkarnációs edzőterem, így az előző életemből emlékezhetnék erre-arra, és minden bizonnyal ezért fehér a bérletem, mert én még tök új vagyok (érezni rajtam a gyárszagot is) és csak most kezdem el gyűjteni a karmapontokat, amik proteinturmixra, meg izomtrikóra beválthatóak, esetleg indokolatlan dicséretekre, hogy milyen jó formában vagyok és hogy ugye fogytam, mióta legutóbb láttak.

Itthon tolom a gyógytornát is becsülettel minden nap, amivel figyelemre méltó részeredményeket sikerült máris elérnem. Olyan masszív izomláz van a combomban, meg a forgómnál tőle, hogy tökre elnyomja a térdfájdalmaimat. Nem mondom félmegoldásnak jó ez is, de hosszútávon azért bízom benne visszaáll minden a normális kerékvágásba. Már annyira művészien mozgok attól, hogy baromira oda kell figyelni, hogy szabályosan végezd a gyakorlatokat, különben nem ér semmit, hogy lassan a balett-társulatba is beadhatom a jelentkezésemet, a spitzem máris fényévekkel jobb, mint 3 nappal ezelőtt. Úgyhogy, ha a bankszakma befuccsol, lehet visszamenni a balettbe ugrálni.

 |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr9012269206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zuziainwarsaw 2017.02.20. 18:31:27

verzió 2: arcra építésznek tűnsz és feltételezték, hogy Te magad tervezted az épületet, tehát ismered.

Athos0314 2017.02.20. 18:33:27

@zuziainwarsaw: Most már végérvényesen bebizonyosodott, hogy te vagy az ész a családban. Így kizárásos alapon én vagyok a szép...

zuziainwarsaw 2017.02.21. 18:57:53

@Athos0314: egyet mondok: akkor nagy a baj :)
süti beállítások módosítása