2010.02.01. 18:49| Szerző: Athos0314

A leendő konditermem előszeleként belevágtam a 100 fekvőtámasz projektbe. Nem tom ki mennyire van képben, a lényeg, hogy az előírt program eredményeként 6 hét elteltével elméletben - és a kitalálók szerint a gyakorlatban is - bármelyik papírkutya képes lesz egyhuzamban 100 fekvőt kinyomni. Kicsit szkeptikus vagyok, de a mai nappal belevágtam. Mint ma kiderült tegnap erőnléti felmérőt kellett volna tartanom - ez is mutatja mennyire felkészült és tájékozott vagyok - ugyanis nem minegy, hogy az ember melyik szinten kezdi el a bulit, hiszen saját kapacitáshoz van igazítva az ütemterv. Gondoltam az első két szint maradjon meg a puhapöcsöknek, én egyből belecsapok a legfelső kategóriába. Alapvetően nem is volt gond, simán teljesítettem az elvárásokat, de élek a gyanúperrel, hogy holnap már nem kifejezetten leszek mozgásképes, és igencsak meg fogom érezni az eddigi semmittevés után hirtelen jött fizikai megterhelés hatásait. A gáz az, hogy holnap vezetek is, remélem nem lesz túlzottan darabos a mozgásom, mint amikor minden második képkockát kivágják a filmből.

Folytatódtak az albummunkálatok, a technikai nehézségeket sikeresen elhárítottuk és vasárnap el is készült az első nyers változata a legújabb dalnak, amit az albumra vettem. Mint említettem kénytelen voltam módosításokat eszközölni a tracklisten, mivel több dal már véleményem szerint is elviselhetetlenül szar volt.(márminthogy az én előadásomban nem úgy alapból) Hogy milyen változások lesznek az egyenlőre maradjon kulisszatitok, remélhetőleg pozitív irányba mozdulok el. Az iszonyatosan szartól most eljutottunk a borzalmas szintig, hallgatható soha nem is lesz, de nem is ez a cél. Aki elfogult annak úgyis tetszeni fog, és különben is már készülnek a saját dalszövegek is a következő korongra, amiket annyira nem lehet majd elrontani elvégre "oridzsik" lesznek, nem kell senkit utánozni, illetve nem lesz kihez hasonlítani.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr601720722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása