2017.03.08. 20:19| Szerző: Athos0314

Ma, a nemzetközi Nő-, és magyarországi Zoltán napon, újabb pontokat sikerült bezsebelnem, ha összejön elég, állítólag kapok egy sokkal jobb életet az elszámolásnál. Csak arra kell vigyáznom, hogy ne szórjam el minden hülyeségre időközben, meg emlékeznem kell addig a PIN kódra, míg lehúzzák az égi terminálon a szar smart kártyámat.

Az úgy volt, hogy a bányában van egy folklóros srác, állandóan hagyományőrzésről, meg teremtésről beszél, aki amúgy marha jó fej és kitalálta, hogy immár zsinórban második évben is legyen virágosztás nőnapon, mert mókás látni, ahogy mindenkit, aki nem Zoltán, váratlanul ér, mint Lenint a szifilisz. A növénynemesítési génmanipuláció viszont még nem tart ott, hogy a virágok kiosszák magukat, így lelkes önkéntesekre van szükség, akik lehetőség szerint hímneműek, mert hát ugye, na. Tavaly véres verejtékkel sikerült 5 (azaz öt) bátor jelentkezőt összelapátolni (ebből egy a szervező srác volt), idén pedig sikerült felülmúlni önmagunkat, ugyanis ketten küzdöttük végig a nők kora reggeli áradatát, én voltam az egyetlen, aki a felhívásra úgy gondolta, hogy persze, miért ne. Értem én, hogy szeret mindenki marha sokáig aludni, meg lehetőség szerint seggmeresztéssel eltölteni a napot, de azért mégsem a herpesz-intézetbe kellett menni tulipánokat osztani, ráadásul egy csomó csinos lány van, akiknél vélhetően ezek után sincs semmi esélyem, de most ennyire ne kanyarodjunk el a tárgytól. Biztos én vagyok rosszul drótozva, elvégre már a korábbi helyeken is állandóan olyan ajándékokat csináltam a lányoknak ezen nap alkalmából, amik miatt erősen megkérdőjelezhető a szexuális érdeklődési köröm, de nyugodtan lehet buzizni, az elismeréseket akkor is én gyűjtöm be, meg különben is egy óvónő gyerekének végtelen a kézügyessége és a képzelőereje, úgyhogy valamiben ki kell élni ilyen irányú hajlamaimat.

Offtopic: tegnap hirtelen felindulásból jól elküldtem a jelentkezésemet a Maradj talponba is, mert már a TV előtt ülve sem vagyok kva okos, úgyhogy szeretnék én a történelem első olyan kihívója lenni, aki annyira lefagy rögtön az elején, hogy mandinerből ugrik mindkét passz, aztán meg megnézhetem, hogy mi van a pincében. Remélem egyszer jól beválogatnak majd. Eddig külső körös akartam csak lenni, de a nagy zseton középen van, játszani meg marha jó és meg is lenne a 15 másodperc hírnevem, majd szólok mindenkinek, hogy mikor kell könnyesre röhögnie magát a képernyő előtt, amikor egy szerencsétlen szakállas állat tudja majd, hogy hol szeret a cápa. Kár, hogy itt nem lehet magánhangzót vásárolni.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr6012323457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása