2017.04.02. 12:11| Szerző: Athos0314

Bocsi, kissé elmaradtam, negyedév vége volt a bányában (meg amúgy világszerte is), így nagyjából csak meghalni jártam haza, monitort nem volt kedvem látni, nemhogy még bejegyzést pötyögni. Na de, ami késik, nem nyúlik.

Miután heroikus küzdelemben végeztem a házimunkával (egy hét múlva úgyis feltámad hamvaiból, mint a főnixmadár), nekifeszültem, hogy üzembe helyezzem az új telefonomat. Mert ám nem úgy megy, hogy megvesszük, letépjük a fóliát, aztán hadd szóljon. Még a végén egyből leejtem, összekaristolom, nukleáris láncreakciót indítok el teljesen véletlenül, aztán elvisz egy agyvérzés, mert emberi hülyeségre a garancia nem terjed ki. Én órákat képes vagyok eltölteni előkészületekkel, megfelelő tok, kijelzővédő üveg kiválasztással és megrendeléssel, használati utasítás olvasással, hogy aztán ugyan úgy összekaristoljam, pókhálósra törjem, de így legalább van benne munkám, nem csak úgy ukmukfuk elcseszem. Az első és egyben legmacerásabb feladat az edzett kijelzővédő üveg felhelyezése volt, ami egy olyan parkinzon kórosnak, mint én, rejt némi kihívást magában. Nagyjából 15 videót néztem végig különböző technikákkal, hogy hogyan lehet a legszebben, legtisztábban felhelyezni, de élek a gyanúperrel, hogy a videó készítői alsó hangon 10 telefont vágtak haza, mire sikerült az "elsőre tökéletes" felhelyezést feltölteni a netre. Legalább 6 percig suvickoltam, szárazra töröltem, matricával porszemeket gyűjtöttem (ez utóbbit vagy háromszor, mert ha egy pillanatra is elfordultam, egyből vastagon állt a por a kijelzőn), sebészi pontossággal elhelyeztem az üveglapot, felcelluxoztam, hogy el ne mozduljon. Mindezen óvintézkedéseknek hála csak egy milliméterrel lett ferde az egész, ami nagyon közelről nézve látszik csak, de mivel én tudok róla, így ez most egy jó darabig marni fogja a hipotalamuszomat. Gondolom 20 videót kellett volna végignéznem és akkor mértani tökély lenne, de már annak is örülök, hogy nem szorult semmi dzsuva alá. Legalábbis egyelőre nem látom, de gondolom első bekapcsoláskor ez a nézőpontom is meg fog változni.

Most felraktam etetni, aztán telenyomom zenével, ha más nem, vettem egy bazi drága mp3 lejátszót esztétikai hibás kijelzővel. Most már nem is érné meg visszavinni, mivel a rácuppantott üveglappal már buknék az egészen közel 4.000,- Ft-ot, úgyhogy csak remélni tudom, hogy szép és kezelhető lesz az új ketyere. Aztán már izzítom is be hozzá az okos karkötőmet (Hello Kittys nem volt, csak sima fekete), ami lépést számlál, pulzust mér és még az álmomat is monitorálja, sőt óraként is funkcionál, úgyhogy annyira intelligens lesz rajtam minden, hogy a telefonnal együtt már drámaian megemelkedik az IQ-m és talán okosabb leszek, mint egy ötödikes.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr2612395121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása