2017.03.26. 18:26| Szerző: Athos0314

Kiváltottam a második 10 alkalmas kondi bérletemet (pacsi-pacsi-pacsi), és nem, így nem összesen 20 alkalom van a kártyán, az első tízet már letöltöttem (és nem torrentről), nem kell beszólni! Sőt, a plusz két kilós állapotomból már sikerült elérni a mínusz három kilót, úgyhogy a nyúzott pofámon kívül már derékban is észrevehető a változás, már nincs mindig nálam övtáska. Kell is az erőnlét, a mai napon összeállított kaják 100%-a kezdett el valamilyen rejtélyes okból kifolyólag aktív szénként feltapadni a tepsi falára, ha már teflon nincs rajta. Alapból nem is zavarna, jó férfi módjára három napra beáztattam volna, aztán majd csak lejön a nagyja, csakhogy most még hátra volt egy másik kaja is, úgyhogy dörzsike elő, meg zsíroldó, oszt hadd szóljon. Kicsit aggódtam, hogy enyhe citrusos íze/szaga lesz a kajának a tisztítószertől, de nem vettem észre semmi számottevőt, a fosástesztre pedig még egy napot várni kell. Hála az égnek a második kaja is szenesedett (szerintem a felhasznált borok léptek reakcióba a fémmel), szóval kiegyensúlyozottan a másik karomra is meg tudtam ismételni a sikálást. Ha már belejöttem, kidzsuváztam a sütőt is, bár sok értelme nem volt szerintem, a mai napból kiindulva jövő héten úgyis pont ugyan ez lesz pepitában. De legalább a kezem bársonyos a zsírtól és jó illatú a zsíroldótól. Kár, hogy a dörzsi szétb@szta (tudom, gumikesztyű, utólag már én is kva okos vagyok), úgyhogy viszket, mint állat. Elemes látvány lesz, ha holnap a játékos válogatón (tessék szurkolni, hogy túljussak az első körön, ha összejön a della, meg vagytok hívva a lakásavatóra) feszt vakarózni fogok.

Végre megrendeltem az új mobilomat is és, ha már vitt a lendület, mellé csaptam egy aktivitás mérő karkötőt is. Sokat segített a döntés meghozatalában, hogy a mai napig bezárólag volt leértékelve, feltételezem holnaptól még olcsóbb lesz, mert kihangsúlyozták az ÁSZF-ben, hogy ha netán olcsóbb lenne, akkor is a megrendeléskori árat kell fizetni, teljesen mindegy hogy 1 hónap múlva kapom meg, vagy holnapután. Mivel az összes telefon vonatkozásában tele van a net az ömlengés mellett negatív tapasztalatokkal is, így túl objektív döntést nem lehet hozni, csak remélni tudom, hogy nem érvényesül a műszaki cikkekhez kapcsolódó papírformám. Ha mégis, akkor, lévén kínai készülékről van szó, biztos kapok a dobozban egy menekültet is, aki immár 2 évtizede próbál kijutni a a Kínai Népköztársaságból és végre kidolgozta a technikát, hogy hogyan tudja magát egy 4100mAh-s akkumulátornak álcázni. Max vele varrattatom a cipőimet, biztos jól megleszünk. Ha meg még nagyobb mákom van, akkor uránpogácsa lesz a hálózati töltő helyén, úgyhogy legalább a korpásodás kérdése megoldódik.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr7312371913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása