2014.02.13. 19:23| Szerző: Athos0314

Közeledünk a kiképzés feléhez, ez már a hatodik hét, én meg szép lassan fogyok, mint a vödrös narancs a SPAR-ban. A homokóra alkat még messze van (és a ruháimat sem mittomén milyen mosóporral mosom, aminek előfeltétele eme alak elérése), de hál istennek a napórán már régen túl vagyok, valahova a tesióra és egy jobb Breitling közé pozicionálnám magam. Alig fél éve, hogy lecseréltem a ruhatáram 60%-át, mert akkor még nagyon erős csontozatú voltam és nagyobb felületen szép, erre tessék, most lóg rajtam minden, mint egy anorexiáson a biciklis gatya. Az összes nadrágomban úgy festek, mint Pampalini (remélem még emlékeztek rá, ha nem irány a Google), de legalább így vész esetén sok minden elfér benne és ha celeb lennék, tudnék a boltból lopni feltűnésmentesen. A minap húzni akartam az övemen még egyet, mert azért mégiscsak jobb az összkép, erre nem elfogytak a lyukak?! Csökkenek szépen a centik, de a hasizom kemény diónak tűnik, a kockák továbbra is LAN-partykon, meg csillagok háborújás farsangokon tűnnek fel, nem pedig rajtam, de még van hat hét, a remény hal meg utoljára. Akkor is félisten leszek, ha a fene fenét eszik is.

Belegondoltam, hogy ehhez a testalkathoz stílust kellene váltani, lehetőség van bőven. Lehetek emós (bár ők talán melegek, de nem száz, ha mégis, helyből kiestem), a hajamat, ha egy picit lenövesztem simán belefésülöm a szemembe, egész héten tudok hétfői szar hangulatot produkálni, ha nagyon megerőltetem magam és bár szuicid hajlamain nincsenek, azért néha szoktam kívánni másnak, hogy nőjön körülötte egy meteor árnyéka, hátha erre is adnak egy fél pontot a felvételin. Feketében szeretek járni (bár ennyi erővel sötét zsaru is lehetnék, de napszemcsiben nem látok semmit, kivéve ha dioptriás, de az meg milyen gáz már), a szemfestéket biztos hamar megszoknám (Eric Drawennek is jól állt), a fekete körömlakk meg biztos csak az elején lenne buzis, aztán a meg nem értett reménytelen romantikus jelképévé válna, amit ez a gonosz világ nem akar megérteni.

A másik alternatíva a byealex vonulatos hipszterség. Ha belegondolunk az sem egy nagy kunszt: felveszed a 10 évvel ezelőtti gatyádat, ami szigorúan 10 centivel harangozik a cipő felett,, kockásmintás bármi felülre, a szarukeretes szemüveg ugye nálam már adott és biztos nem esne nehezemre soha többet nem borotválkozni sem. Két akkordos dalokat én is tudok írni (na jó nem biztos, eddig asszem 4 akkord volt a legalja), kicsit ködösítem a tekintetem, kötött sapkát kezdek hordani és mindent olyan zavarosan fogalmazok meg, mint Mr Miyagi, mondván, hogy ez már new wave és mivel fogalma sincs senkinek arról, hogy az mi (olyan mint a bifidusz eszenzisz, meg aktiregularisz), így pikk-pakk már el is adtam magam.

Ami a legkézenfekvőbb és ruhatárat sem kell váltani hozzá az a trottyosgatyás menő csávó, aki -20 fokban is izomtrikóban feszít (lassan nálam is indokolt lesz, mintha megindult volna a testépítős rész). A legtöbb nadrágomban már most simán el tudok vegyülni egy tetszőleges Eminem klip hátterében, úgyhogy már csak apró változások kellenek. Kicsit fel kell turbózni a Hondát, leültetni a seggét, süllyesztett sportülést rakni bele, de úgy, hogy csak periszkóppal lássam a műszerfalat is, bézbólkalap hátracsapva, hogy azért valamelyest kilássak a fejemből, ezerpontos biztonsági öv, amihez külön crew kell, hogy bekössenek, meg egy emberes tollkabát/pufidzseki. Ez kiegészítve egy 45 fokban oldalra dőlő standard testtartással, tetőtér beépítéses szobákban lehet is gyakorolni. Már csak infantilis köszönéseket és az idióta nyelvjárást kell elsajátítani, amit egyenlőre nem hogy nem beszélek, de nem is értek, de ez már tényleg csak formaság. Kiegészítőnek mosdókagyló-dugó lánc valami nagyon nonfiguratív medállal, ja és persze meg kell tanulnom hiányos tőmondatokban "magasröptű" témákról dumálgatni, mindezt úgy, hogy nyelvtanilag is képtelen legyek a magázódásra.

De inkább a slankított, elegáns ruhatár beszerzésére fogom letenni a voksom, elvégre ezért kap az ember évente bónuszt a munkahelyen, szal mire letelik a 12 hét remélhetőleg egy egészen új személyiséggel fogtok szembe találkozni...én már izgulok.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr685813129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása