2014.05.18. 18:07| Szerző: Athos0314

Akik azt állítják, hogy hozzá lehet szokni a fogszabályzóhoz, azoknak vagy sosem volt, vagy fogorvosok és munkaköri kötelességük ezt állítani, vagy csak simán hazudnak. A legelső beavatkozásnál azt hittem nem lesz ennél rosszabb, de ezzel az új csatárlánccal az őrületbe kergetnek. Jó nem mondom, hogy nem tompult a fájdalom, de még mindig folyadék halmazállapothoz közelebb álló dolgokat fogyasztok. Ennek köszönhetően máris lementem 66 kilóra (legalább a múlt heti hízás krízis elhárítva), de fogyni aztán már végképp nem akarok, kivéve persze hasból, ahonnan meg fizikai képtelenség. Akinek kocka hasa van, annak tuti, hogy csak egy nagyon profi 3D-s tetkó van felrakva, vagy photoshoppolták, mert nem is lehet elérni! Pedig a belem kidolgozom, nem zabálok mindent össze (tegyük hozzá főleg azért, mert rágásképtelen vagyok, de enélkül is kemény vagyok, mint a tavalyi gyümölcskenyér a polc hátulján), de egyenlőre csak halovány körvonalakat sikerült összehozni. Pedig a felszín alatt már érezhetően ott van minden, de nem állíthatok meg mindenkit, hogy te figyuzz, fogd már meg a hasam, mert iszonyat ki vagyok ám gyúrva. Vagy hülyének néznének (bár ezen szerintem már túl vagyunk), vagy valami perverz állattal hozna össze a sors, onnantól meg nekem reszeltek.

Pénteken kísérletet tettem napszemüveg vásárlására, mivel 6 éves korom után először, végre látok normál szemüveg nélkül is, így nem kell megalázóan 5 centire hajolnom a tükörhöz, hogy megnézzem, hogy is fest a napszemcsi rajtam és még nagy távolságból is el tudom olvasni, hogy milyen buszra szállok. Persze ismertek, én ezer év alatt találok kb egy megfelelő keretet és most még csak 890 év telt el a legutóbbi óta, szal nem jártam sikerrel. Most is, mint a fogszabályzás előtt kiderült, hogy túl kicsi a fejem és az ilyen adottságokkal rendelkezők úgy látszik nem célcsoportjai a napszemüveg gyártóknak, mert csupa ÓRIÁSI lencséjű szarok vannak csak, mert hogy most ez a divat. Mondtam az eladócsajnak, hogy akkor a vicc kedvéért próbáljunk fel egy párat, amiből ő már rögtön le is szűrte, hogy "na ez sem fog venni semmit dögöljön meg", de azért végigasszisztálta a bohóckodásomat. Ha egy kicsit több táska (nem Gucci) lenne a szemem alatt simán összekevertek volna Derrickkel...úgy irigylem azokat, akiken az ilyen cuccok jól állnak. A képeken mindenki fergetegesen fest egy Ray-Ban szemcsiben (ne nem mintha lenne fölös 40 ezrem egy ilyenre), szal most egy fél életet rádobhatok, mire találok egy megfelelőt, csak hogy ki ne égjen a retinám a nyár folyamán (már, ha egyáltalán idén még lesz). Abba már bele sem merek gondolni, hogy jövőre meg sima szemüveget akarok csináltatni és ott sem ártana keretet cserélni, mert ez az SZTK fazon, ami most van, kissé öregbít, legalább próbáljak meg fiatalosan kinézni, ha már egyszer személyi szerint még csak 29 vagyok.

Mivel még sok embernek nincs aura (ez nem az óra arisztokratikus írásmódja) látása (többek között nekem se), így sajnos a külső dönti el az első benyomást, úgyhogy turbózni kell a látképet, legalább a kampányidőszak legyen megnyerő...bár velem valaki tuti megütné a főnyereményt, csak egyenlőre nem jelentkezett senki a szerencsevonalon.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr46179461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása