2016.03.04. 09:05| Szerző: Athos0314

Aktívan készülök a tavaszra, ami főleg mentális felkészülést takar, nem testmozgást. A szándék már megvan, egyelőre felvezető edzéseket tartok, csak hogy az izomláz ne érjen annyira váratlanul 3 hónap semmittevés után, illetve néhány futócuccal sikerült bővíteni a repertoárt, csak hogy az elszántság jelét valamivel felerősítsem. Rengeteg (összesen 1 gatya és 2 póló) áramvonalas, testhez tapadó ruhanemű került a fiókba, így legalább más is élvezheti majd látvány alapján a kocogásomat, ha már én csak kényszerűségből rohangálok, mert ennyi futóruhát vettem. Már ha sikerül leadnom a téli felesleget, mert így egyelőre úgy festek, mint egy teleszart búvárruha a tapadós naciban, a póló meg egy fél számmal nagyobb az indokoltnál (férfiaknak nem gyártanak XM-es cuccokat, a rózsaszín, meg a női szabás pedig nem az én világom), pedig mellkasban félisten vagyok, de erről a külvilág nem fog soha tudomást szerezni, a félmeztelen rohangálást pedig szerintem továbbra is elzárással, vagy mentális rehabilitációs intézetbe nyert 10 alkalmas bérlettel honorálják. 

Ha már nagy kínok árán megcsináltattam a fogaimat is, így beruháztam némi étrend kiegészítőre is, ami segít egyben tartani az ínyemet, de ennek beszerzése is rendkívül körülményes volt. Alapvetően aranyért cserébe adják az év jelentősebb részében, de minden szökőévben (mint ugye idén is) és a megfelelő bolygóegyüttállás mellett akár 20%-kal olcsóbban is le lehet akasztani bizonyos gyógyszertár láncokban. Felhívták a figyelmemet a kínálkozó lehetőségre és mekkora mázli a szomszédban pont megfelelő franchise volt, így befáradtam, hogy akkor már azonnal hozzák elő a szajrét. Közölték, hogy csak délután kapnak szállítmányt, mondom semmi gond, akkor legyen kedves félretenni két dobozzal nekem, mert viszik, mint a cukrot (egyesek szerintem azt hiszik cukorka), nem akarok lemaradni. Közölte, hogy 1, azaz egy dobozzal kapnak! Érted te ezt?! Meghirdetik országosan, hogy nesztek csórók, most lehet dőzsölni, ingyé van minden, már látod a horizonton a porfelhőt, amit a fellelkesült tömeg gerjeszt, de így nagyon hamar kaszakiegyenesítésbe (akár Tibor, akár a mezőgazdasági eszköz) és fáklyás felvonulásba csaphat át, ha megneszelik, hogy csak egy dobozzal lesz. Mondtam, hogy akkor első körben kísérletet teszek egy másik kiszolgáló egységben, hátha nagyon merészen, akár 2 dobozzal is tartanak készleten és inkább megkockáztatom, hogy azt az egyet elviszik, ami nekik lesz (remélem ott fog megrohadni valamelyik raktárpolcon). Hála az égnek a fővárosban minden második sarkon van egy gyógyszertár és nagyjából minden ötödik ugyan ahhoz a lánchoz tartozik, szóval alig két villamosmegállóra elértem a kánaánba, ahol készségesen felvették a rendelésemet és másnapra meg is kaptam a következő negyedéves táplálék kiegészítő ellátmányomat. Persze ahogy az lenni szokott, nyomokban előjönnek a minden egymilliomodik embernél előforduló mellékhatások, szal kissé émelygek, miután bekapkodom a bogyókat, de ugye az egészségért egy kicsit betegnek is kell lenni néha, pont ezen az alapon leszek szálkás görög isten, a kövérségi státuszon a tél során már átestem. Már csak rondának kell lennem és akkor egyből Brad Pittként ébredek fel, szóval a társkeresési gondok is villámgyorsan megoldódnának, a mostani probléma szerintem abban gyökerezik, hogy az Amerikában oly népszerű kamuprofilos átverésekkel ellentétben, az én képeimen tényleg én vagyok, ami így nagyon hamar elveszi a lehetséges feleségjelöltek lelkesedését. De legalább a mosolyom már nem olyan, mint Steve Busceminek.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr128442854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása