2014.04.29. 20:09| Szerző: Athos0314

A bejegyzés nyomokban trágár szavakat tartalmazhat...én szóltam!

Úgy tudtam bazd meg, hogy ez lesz! Túl egyszerű lett volna, ha egy mezei háromnapos munkahetet tudunk le, nem, persze, hogy az összes seggpöcs (van ilyen szó egyáltalán? Ha nincs most bevezetem!) teljesen kikészít, de ha csak egy agysejttel kevesebb esze lenne, akkor már rég rhododendron lenne egy szájbavert arborétumban és egész nap csak fotoszintetizálna. Mint a rossz alkoholisták: reggel megszívják magukat folyadékkal, aztán elhajlonganak a napon 0-24-ben. Az ilyeneket le kellene permetezni! Bent vagyok reggel hétre, halomban áll a meló, egész nap csöng a kurva telefon, mert az összes egysejtű úgy gondolja, hogy még mindig a föld napja van és büntetlenül lehet állatkodni, a leghalványabb fogalmuk sincs arról, ami a rohadt munkakörük lenne, majd az idióta hitelellenőr megoldja úgyis a helyzetet. Aztán persze a végén szopja mindenki a másik faszát, hogy milyen kurva ügyesek voltunk (mármint nem mi, hanem ők), de ha egyszer valaki a pofájukba mondaná, hogy a bank már régen bedőlt volna, ha ezeken az eszméletlenül ügyes embereken múlt volna, akkor vérig lennének sértve és csúnyán néznének rád az Audijuk sötétített ablakán keresztül, amit annak az ügyletnek a jutalékából vettek, ami alatt neked két lábon kihordott agyvérzésed volt. Neked meg az egyetlen lehetőséged a BMW-re egy kombinált bérlet keretében a busz-metró-villamos kombó, de persze ez is csak a fővárosiaknak, itt tanyán csak busz van, meg vonat. De jóarcok, mert egy "köszi"-t azért átdobnak e-mailben, amiből a mai árfolyamon számítva pont annyi kenyeret lehet venni, mint ahányszor engem lányok leszólítottak...igen, pontosan annyit, gondolom senkinek nem kell részletekbe menően ecsetelni. Kifele meg megy a délelőtti matiné, vetítünk ezerrel, hogy milyen kibaszott rendben van minden, apró kis tündérek szarták oda a szivárvány tövébe ezt az egész kis kánaánt és igazából biztos csak én nem tudok ebből értékelni semmit, úgyhogy szarjak sünt (nevezettek perverznek, de szerintem a rengeteg szopás és baszogatás után már elég jó menekülő alternatívának tűnik ez is). Azt hittem a hétfőt már nem lehet alulmúlni, de már oly sokszor bebizonyosodott, hogy én is tévedhetek, hisz az emberi hülyeségnek csak alsó határa van. Bent rohadtam ma is majdnem hatig (köszönjük, a sztahanovista érdemrendet a legközelebbi gulágon átveheti), még utána szabóhoz mentem (ahol 5-kor kellett volna megjelennem, de hál istennek volt olyan jófej, hogy még így is belefértem az idejébe...na az ilyen embereket kellene aranyba önteni, aki a vásárlóért van és nem az önös érdekeit helyezi előtérbe), egy órát próbáltunk (most éppen a Szentiván éji álmot visszük színpadra), úgyhogy fél nyolc előtt sikerült is hazaesnem. Persze már emésztettem a veséimet olyan éhes voltam, így futni sem mentem és az edzés is kimaradt, aminek hála most még feszkósabb vagyok, ráadásul holnap még mindig be kell menni a lágerbe, ahol már megint nem lesz áram a nyamvadt kerítésben és az állatok szabadon garázdálkodhatnak. Annyira kezdek ebbe belefáradni...biztos mindenhol szar (aki élvezi a munkáját most maradjon csendbe, mert csak kihúzná a gyufát és összeomlana a hipotézisem, ami szerint nincs tökéletes munkahely, max elviselhető), és tuti, hogy van ennél rosszabb is, de most kivagyok minden vizekből...pedig nem szokásom nyávogni (annyit). Már csak egy nap, már csak egy nap, már csak egy nap...

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr476098704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása