2014.05.22. 19:22| Szerző: Athos0314

Tegnap beújítottam egy faszányos napszemüveget, ami mellé ha lenne egy Aston Martinom, akkor tutkó, hogy mindenki keverne a 007-es ügynökkel, bár élek a gyanúperrel, hogy inkább a verda miatt. Szóval a teljes kilátástalanság peremén (a szemembe sütő naptól semmit nem látok az utcán) bementem a harmadik optikába, hogy na majd akkor most biztosan meglesz, amit eddig kerestem. Beálltam a napszemüvegek garmadája elé és elkezdtem őket nagyon szakértő szemmel vizslatni. Pár perc múlva meg is jelent egy eladó (kismillió vevő volt, szal ahhoz képest kiváló szintidő) és feltette a kötelező hülye kérdést: segíthet-e valamiban? Erre én a kötelező hülye választ adtam: napszemüveget akarok venni. Már várom, hogy erre egyszer valaki azt válaszolja, hogy "nem mondod bazdmeg, magamtól rá nem jöttem volna!", bár én is szeretném egyszer ellőni, hogy valami teljesen irreleváns választ adok a fenti kérdésre, mondjuk, hogy elvitelre kérek egy BigMac menüt kis kólával. A legtöbb kulturált helyen a napszemcsik le vannak lakatolva, nehogy túl nagy legyen a készlet forgási- és a tolvajok futási sebessége. Mondtam, hogy velem bajban lesznek, mert utoljára kb 6 évesen volt napszemüvegem és talán az is Mickey egeres, így fogalmam sincs, hogy milyen is kellene, de talán induljunk el fémkeretes változatoktól. A harmadik próbánál magam is meglepődtem, hogy 2 másodperc gondolkodás után úgy gondoltam, hogy váááááááááááááááááá, ez odabasz. Rásandítottam az árcédulára és váááááááááááááááááááá, még mindig odabasz, csak már rossz értelemben. Elkezdtem keresni a szemüvegen a beépített blue-ray lejátszót, de mivel semmi hasonlót nem találtam, megkérdeztem, hogy ugyan tessék már megmondani, mi a fasz kerül 43.000 Ft-ba ezen! Jött egyből az auto office reply szöveg, hogy biztos polarizált lencse van benne (ez biztos valami olyan, ami a bio lencsefőzelékhez is kell), de, mint kiderült nem az van benne. Aztán azt mondta, hogy a szemüveg sarkában lévő hat betű kerül ennyibe, meg a kötőjel a Ray-Ban feliratban. Hacsak nem adamantiummal írták rá, akkor én biza nem adok ennyit egy napszemüvegért, akármilyen jól is áll rajtam, ennyit azóta sem keresek. Mondtam, hogy dinamikusan haladjunk tovább és lehetőleg még a hármassal kezdődő kereteket is hanyagoljuk, mert ugyan van egy nagyon jó nyomtatóm, de jogerősen 100 évet kapnék hamisításért, igaziból meg nincs ennyim erre a célra. Sebaj, átcsoszogtunk az 50%-kal leértékelt polchoz (na nehogy azt higgyétek, hogy olcsó szarok voltak rajta), amik pusztán azért kerültek annyiba, mert már tavalyi modellek. Én meg pont leszarom a trendeket, szal megérkeztünk ezzel a kánaánba, gyorsan összeszedtük a TOP3 jelöltet. A vásárlás során kiderült, hogy teljesen amorf, asszimetrikus fejem van, pedig már épp kezdtem volna szidni a szemüveg gyártókat, hogy ferde az összes szar rajtam, melyik kínai piacról szerzik be az árut, amikor kiderült, hogy az egyik fülem lejjebb van, mint a másik, így minden ferde rajtam. Ami egy kicsit megnyugtató, hogy pont ilyen lejtésszöggel ferde a szemöldököm is, így ahhoz nézve minden párhuzamos, épp csak összképileg van egy kicsit megborulva a valóság. A három befutó, három különböző fazon volt, teljesen más lencsékkel, mondták, hogy nyugodtam menjek ki a szabadba és próbáljam ki, hogy melyik lenne a legjobb. Én meg csak pislogtam, hogy ez most komoly?! Aki nem ismer, az ránézésre nem feltétlen gondolna egy Dalai lámának, inkább egy olyan szigorított börtönös, magánzárkás képet tudna elképzelni, ezek meg csak úgy kiengednek fél havi fizetésnyi napszemüveggel a szabadba. Azt kizárom, hogy ne nézték volna ki belőlem, hogy jól tudok futni, mert ugye az utóbbi időben rendkívül sportos az alakom, így csak arra tudok gondolni, hogy nagyon könnyen személyleírást tudtak volna adni a rendőröknek rólam: feltűnően ferde szemöldök, idétlen fülek és nem utolsósorban három szemüveg van a fején. Szinte hallottam a sóhajt, amikor ismét beléptem az üzletbe és közöltem, hogy akkor a Police szemüvegnek tessék megkeresni a tokját és akkor én ezt már le se venném. Szerintem horzsol, de majd a hétvégén a többség megcsodálhatja rajtam...ha esik akkor is, velem az időjárás nem fog kitolni, ha már ennyit keresgéltem, mire ráleltem.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr816197257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása