2014.12.07. 17:54| Szerző: Athos0314

Újra a régi kerékvágásban, visszaálltam végre fejben is a hagyományos posztolási időpontokra, elég volt csak egy ellentétes napot tartani és máris minden a helyére került. Találjátok ki, ki volt tegnap is egész napos tárnalátogatáson? Úgy van, mindenki a mi bányánkból, mert az öt nap már kevés az életünkből, több és több kell, úgysincs magánéletünk (főleg nekem), ugyan mivel is tölthetnénk a szombatokat, nehogy már otthon legyünk, a család úgyis eleget látta már eddig is a pofánkat, hagyjunk nekik levegőt. A legjobb, hogy azért a nyolc emberért nem kapcsolják be az egész komplexum fűtését (ugyan ezen okból az erkélyajtókat sem nyitják ki, ha esetleg szellőztetni akarnál, spórolj az oxigénnel, vagy hozz otthonról), szeparáltan meg nem lehet, úgyhogy öltözz rétegesen, ha szombaton melózni kell, mert bizony kint még tél van és a hideg levegő valahogy nagy nehezen bejut a szellőzőkön, ami egy érdekes paradox módon felfrissülést, vagy plusz oxigént nem szállít, csak cidrit. Bár úgy tűnik, mintha szabadon választható program lenne, de sejti mindenki, hogy úgy néznének rá, mint a véres szarra, ha rendszeresen azt mondaná, hogy hülyék vagytok vazze, a vérem nem kéne, a tököm fog szombaton is bejárni, szal csendben robotol mindenki. Már csak azt kell majd kitalálni, hogy a karácsonyi bevásárlást mikor fogom megejteni, mert bár az ötletek végre megvannak, de fogy az idő, én meg sehol nem tartok. Persze az egész héten a tegnapi nap volt az egyetlen, amikor nem esett az eső, ideális lett volna mindenre, de hát ugye szarlapátoláson voltam, miért is ne, túl egyszerű lett volna, ha ekkor bolygóegyüttállást ki tudok használni. Pedig milyen jó lett volna végre feltenni a téli gumikat a szekérre is, amit már egy hete halogatok, mert ugye vagy korom sötét van mire oda jutnék, vagy könyékig merülök a sárban az udvaron. Ma hál istennek itthon lehettem egész nap (ezúton köszönném meg a lehetőséget, jövök eggyel) és csak éjszaka esett egy valag eső, így Mátét beszervezve megejtettük a féléves szeánszt, mert már fosok, hogy jövő héttől tükörjég lesz folyamatosan (na nem mintha azon jobban tapadna a téli gumi, de megnyugtatóbb úgy meghalni az árokba borulva, hogy én mindent megtettem és a hírekben sem fogják a sofőr nyakába varrni az egészet, aki lusta dög volt lecserélni a nyári papucsokat, úgyhogy jó is, hogy elpatkolt, nem kellenek ilyen felelőtlen emberek az utakra). Fényéveket javultunk a korábbiakhoz képest, míg tavasszal egy órába telt a művelet, most röhejes 30 perc alatt végeztünk (és igen, számoltam, nem csak az egyik oldalt csináltuk meg, hanem mind a négy kereket), úgy érzem a következő szint a Forma 1 lesz, úgyhogy retteghet az összes istálló! Hiába, sokat erősödtem egy év alatt, a kerékkulcsos, hagyományos emelős cseréknél jól jön, hogy ilyen karizmatikus vagyok, bár a derekamnak továbbra sem tesz jót, hogy lábbal taposva húzom meg a csavarokat ötvenszer, mert még mindig aggódok, hogy kilencvenes tempónál egy sodrós balos kanyarban beelőznek a hátsó kerekek, szal holnap valószínű elég komoly görnyedéssel fogok reggel magamhoz térni és egy pár napig 15 fps-sel fogok csak folyamatos mozgást imitálni, mázli, hogy a melóban ülhetek 10 órát egyhelyben. Tegnap ledúrtam a hajam egy részét is, kezdett már egy kicsit idegesíteni, a sapka is hülye mintát nyom bele rendszeresen, szal összehoztam egy közepesen szofisztikált középhosszú változatot, cserébe most megint rámjött, hogy növesszem egy kicsit a szakállamat (baromi drága a borotva betét), de nem szürke Gandalfig, csak egy olyan Adam Levine-es szintre (amilyen az Animals klipjében van, érdemes meghallgatni, a szám is elég jó), de nekem nem lesz olyan pedofil-bizarr-kukkolós szemüvegem, mint neki, maradok a kontaktlencsénél, úgy sokkal szebben ragyognak, pedig nem is fényeztetem őket.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr896964945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása