2015.05.26. 20:39| Szerző: Athos0314

A hosszú hétvégékkel koncepcionálisan csak egy nagy probléma van, miszerint egy rövid hetet követnek, vagy éppen előznek meg, így egy heti munkát és elintéznivalót kell 4 napba besűríteni. Ez a hétvége sem a vakbelet erősítő kivétel közé tartozott, pedig még csak kedd van. Tegnap este visszadöcögtem a fővárosba, a vonaton megcsodálva az emberi üvegre tapasztható plüssfigurát, aki Szolnok után delíriumba esett és felnyálazta magát a fülke oldalára, esküszöm még az ablaküveg sarkában lévő embléma is kivehető volt a pofazacskóján, miután nagy nehezen lefejtette magát a díszletről a Keletiben. Én meg ugye nem szóltam neki, hogy hogy néz már ki, hiszen egyrészt nem ismerjük egymást, másrészt meg nem egyedülálló, csinos lány volt (a lány kitételnek már nem felelt meg, szóval a másik kritérium igazából nem is mérvadó), így nem is akartam jobban megismerni. Mivel a hétvégét otthon töltöttem, így a vasalást és a szombati nagybevásárlást sem tudtam megejteni és ugyan kaja van itthon roskadásig, de kenyeret, meg némi pékárut azért el kellett ma mennem venni. Persze az új életbiztosításomat is ma írtuk munka után (új élethez új biztosítás dukál, ráadásul most magamra fogadtam, mert ez nem csak akkor fizet, ha elpatkolok, hanem akkor is, ha túlélem a futamidőt, szóval meglehetősen optimista vagyok mostanság, de ne akarjon senki holtan látni, nem ti vagytok kedvezményezettként megjelölve), így 7 óra volt, mire nagy nehezen bolt közelébe jutottam. A péksütis kosarakban már csak szélfútta ördögszekerek voltak, a kenyerek között pedig szintén megkönnyítették a választást, lévén összesen 3 volt a polcokon, ebből kettő kilós, amit meg úgysem veszek meg, csak azért, hogy aztán rámszáradjon a francba, így maradt az egyetlen félkilós kiszerelés, ami hál istennek mai szavatossági idejű, de még egy-két napig biztos elnyammogok rajta. Ha bepenészedik max kenek rá leheletvékony réteg Canesten kenőcsöt, a gombatelepeket balanszírozandó A következő csapás rögtön a kasszánál ért, amikor kiderült, hogy a pöttyös rudis bögrés akciónak már vége, de ezt már csak akkor közölték, amikor lehúzták a hat rudit, amit csak emiatt vettem, hiszen a hűtő tele van Pennys rudikkal, kell a francnak aranyért még 6 piros pöttyös. 19:30-ra haza is libbentem és lévén kedd van, torna nap van (még jó, hogy reggel elmentem futni, annyival kevesebb), nincs kifogás, mert akkor megállíthatatlanul elindul az ember a lejtőn és legközelebb már csak azt veszi észre, hogy neki nem szólnak a vonaton, ha mintásra aludja az arcát, mert az "erősebb csontozatú" emberek, más megítélés alá esnek statisztikák szerint. Most amúgy is formában kell maradnom, mert kivizsgálással egybekötött az életbiztosítási díjkalkuláció, nem ám bemondásra megy, mint régen, hogy sportolok, meg tök egészséges vagyok. Hamar kiderül, hogy a sakktól nem leszel fittebb és az egészség témakörben is egész más elképzelései vannak egy biztosítónak, mint neked. Nem baj, megpróbálom végig mellkasban tartani a levegőt, hogy kisportoltabbnak tűnjek, hátha kapok valami extra kedvezményt, vagy legalább egy csomag nem írható, üres DVD-t. A vélt és valós betegségeimet meg igyekszem egy kicsit kiszínezni, még a végén besorolnak a biztosíthatatlan kategóriába és felajánlják, hogy szívesen részesítenek eutanáziában (ami nem egy nemesi család női tagjának a neve), mert mindannyian jobban járunk így.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr797493694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása