2015.09.03. 20:29| Szerző: Athos0314

Kémeim ma reggel jelentették (értsd anyu rámcsörgött mobilon), hogy a Pennyben soha nem látott zuhanyrózsa kiárusítás lesz és mivel a szórólap tanúsága szerint üzletenként max 8 db lesz készleten, így már az akciókezdésre odafáradtam, hogy biztos jusson nekem is, ahogy ismerem magam pont most kellhet 8 másik embernek is ez, mert ők is elmónikázták a korábbit. Munkaidőben kimentem (ilyen is régen volt már), de hamar felhomályosítottak, hogy ez nem olyan Penny, ahol ilyet árulnának, szal legközelebb majd még közelebb. Sebaj, volt B-tervem, előző este már kinéztem magamnak egy fürdőszoba felszerelés boltot a közelben, ha ott sem adnak, akkor mostantól nem fürdök. Könnyen megtaláltam a kereskedelmi kiszolgáló egységet és némi kóválygás után a célcsoport polcát is sikeresen felleltem. Minden bizonnyal a burzsuj részlegbe tévedhettem, mert a legolcsóbb cucc is 6 gurigánál kezdődött, pedig feltehetően abból is csak csapvíz folyik és nem kőolaj. Gondolom ez annak a felső ötezernek van kitalálva, akiket már gyerekkorukban is golfütővel vertek, ha reggelire nem akarták megenni a lazacot kaviárral, de nekem elég lett volna valami egyszerűbb modell is, ami egyben marad, nem bocsájt ki mérgező anyagokat nedvesség hatására és a pénztárcámat sem terheli meg vészesen. Hála az égnek volt csóró szekció is, ahol - most kapaszkodj meg a bugyidban/gatyádban - kis műanyag bilincsekkel volt a polchoz fogatva minden egyes doboz, nehogy ellopják a szajrét.  Érted ezt a koncepciót? A márványbetétes adamantium-titán ötvözet telepek csak úgy hanyagul kibaszva a polcra, a 100% műanyag meg atom-biztosra lelakatolva, nehogy valaki trombitának nézze és megfújja. Gyorsan kiválasztottam a legolcsóbbat (tudom, sóher vagyok, de pont ugyan azt tudja ez is, mint az összes többi), szóltam a kiscsajnak, hogy szabadítsa meg béklyóitól és már vinném is. A számlázásnál meg bekérte, hogy hol lakok és jól elnevetgélt az Újkígyós néven, faggatva, hogy rajta van-e a térképen. Attól hogy el kell menni a világvégére, onnan még két kilométer és az isten háta mögött balra még hallhatott volna róla, elvégre Rákóczi Feri is onnan származik, szal annyira nem lehet kis pöcs hely, de nem vettem magamra, föciből én is gyenge voltam, a vaktérképpel most is porig lehetne alázni. Kicsit aggódtam, hogy nem tudom összeapplikálni a rendszert, mert egy kumma szerszám nincs nálam (a kanál itt sajnos nem minősül szerszámnak, a kés pedig túl veszélyes az én kezemben), de ment minden gördülékenyen, most már csak arra kell figyelnem, hogy ne verjem le ezt is, mert gondolom nem törés-biztos műanyagból van felépítve ez a rendszer sem.

Találkoztam ma Noéval Zsoltival is, aki még egy özönvíz előtti technológiát biztosított számomra (már 5 évvel ezelőtt sem volt elérhető), amivel talán sikerülhet a televíziós adás rögzítése, de a fenti szerszámhiány okból kifolyólag ennek tényleg nem tudok nekiállni beszerelni, szóval holnap még egy csavarhúzó szettet is le kell akasztanom valahonnan, hogy a csavarokról ne is beszéljünk. Bonyolult az élet, főleg ha nincs semmi kéznél ahhoz, amit az ember csinálni akar, sőt az egyértelműen erre szakosodott üzletek sem tartják készleten a szükséges fegyvereket, így most, hogy a zuhanyzós krízis megoldódott, generálódott egy újabb. Még a végén rommá unnám magam...

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr297759004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása