2015.09.13. 17:37| Szerző: Athos0314

Most, hogy vettem még egy adag gyógyszert, ha esetleg elhúzódna a nagy "fogyókúra", hál istennek megnyugodni látszik a rendszer és óvatos fogyasztással már meg is marad bennem az étel. Gondolom most jön az a rész, hogy napokig nem jön ki semmi és később is csak brikett, vagy kréta, mert ugye ilyenkor könnyű átesni a ló túloldalára (bár felszállni is elég macera egy lóra, nemhogy átesni rajta, még utána kell olvasnom ennek). De nem baj, a változás már éppen elég, már egy kicsit uncsi volt a kanapén aludni, annyira azért mégsem nagy joyride, mint ahogy elsőre tűnt, elég keskeny (nekem meg ugye bazi széles vállaim vannak) és reggelre az ágytakarót is lehetetlen pozícióba gyűrtem magam alá, ami nem kicsit nyomta a derekamat, hogy ne csak a hasmenéstől legyen kellemetlen az ébredés.

A TV-ből rögzítéssel még vannak gondok. Az első kísérlet során, amikor még rajtam volt a dögvész és egy teljes éjszakát zúgott végig a fülembe a számítógép, aminek a ventilátorai egy tetszőleges második világháborús légi csatát próbáltak rekonstruálni (ahogy hallottam megint a szövetséges hatalmak nyertek, de elkeseredett küzdelem volt), egy másodpercet sem sikerült felvenni, amit csak reggel realizáltam. Mintha amúgy sem lett volna meg az inger, de az idegtől egyből befáradtam a legközelebbi ülésre, hogy aztán a munkába indulás előtt újratelepítsek mindent és beállítsam a következő ismétlést aznap délutánra, hogy hátha azt már sikerül felvenni. Estére kiderült, hogy már a kép megvan, ellenben egy kumma hangot nem vett rá, ezer szerencse, hogy még este is volt egy ismétlés, amit élőben meg tudtam nézni, különben szétbaszott volna az ideg és ezzel le is lett volna tudva az eheti szexuális életem. Most, az ötmilliomodik beállítás után újabb tesztfelvétel következik, mert éjszaka már megint élesbe kellene működnie és biztos kitérek a nemlétező hitemből, ha megint zsákutcába futok.

Nem múlhat el negyedév egy újabb szokásos agymenés nélkül, újra arccsere előtt állok, na nem úgy mint az Ál/arc-ban, ahhoz még kellene egy pszichopata sorozatgyilkos terrorista, meg az FBI, meg arcátültetős technológia, úgyhogy egy jelentős része ennek még hiányzik. Bizonyos időközönként szeretem variálni egy kicsit az arcszőrzet felépítésemet (és itt most nem a szemöldökszedésre és/vagy leborotválásra gondolok), mert hamar ráunok arra, amit a tükörben látok (amikor lerobbantam is megjegyezték, hogy milyen szarul nézek ki, de mondtam, hozott anyagból dolgozok), így ilyenkor a netet végigbújva egy új alteregót kreálok magamnak, hátha ez hozza meg az áttörést (mondjuk a húrelméletben). Kitaláltam, hogy most Magnum (nem a jégkrém, hanem a magánnyomozó) bajszot fogok növeszteni, mert az ő bajszával minden sokkal jobb. Ha nem hiszitek, íme a bizonyíték:

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr297785296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása