2015.09.22. 19:22| Szerző: Athos0314

Hallod, ma délután egy fél hernyó mászott ki a szemgödrömből, bár amekkora guga volt már, csodálkozok, hogy nem egy komplett lepke kelt ki belőle. Pont a mosdóban igazítottam a sminkem a tükör előtt, amikor megnyílt a báb és csak azért nem hánytam le a cipőmet, mert vadi új és marhára nem állna jól rajta a gyomorsav marta folt. Az utóbbi két napban ugye annyi kamilla teát főztem, mint az elmúlt 30 évben összesen, persze most sem fogyasztásra, csak beáztatni vele a szemem, meg a neten olvastam egy kenőcsről, ami feltámasztja a holtakat is, szal potom 1850,- Ft-ért beruháztam 5g kenceficére, hátha tényleg segít. Az első két alkalommal nem is a kenőcsöt kentem magamra, volt valami áttetsző anyag a tubus hegyében, azzal mókoltam, erre ma kiderült, hogy egy fehér színű cucc van a tégelyben és vélelmezem az tartalmazza az unikornis könnyeket, ami elhozza a kánaánt. Azt most nem tudom, hogy ez egyelőre csak részmegfejtés, vagy reggel már úgy kelek, hogy visszaállt minden az eredeti állapotába esetleg kinyílik a harmadik lelki szemem is a homlokom közepén, de azért sicher, ami biztos alapon egy lábas kamillateában fogok aludni arccal előre (szívószálakon fogok lélegezni, mindenre gondoltam) és jó vastagon felhordom a purhabot is a veszélyeztetett területre.

Holnap hozzák a szakállolaj rendelést is, egy tök szimpatikus hangú faszi hívott fel, hogy na akkor ő a szakállasember (teszem hozzá tökre úgy is hallatszik, mint akinek térdig ér az arcszőrzete) és hallotta, hogy vásárolni akarok a termékeikből (a fodrászcsaj fújhatott be) és mennyire örülnek, hogy rendeltem tőlük és nagyon szívesen kihozza személyesen a cuccot, mert szereti megismerni a fogyasztóit, ne menjek a fodrászüzletbe, ahol forgalmazzák a termékeket, mert az olyan személytelen és amúgy is péntekig ő arra sem jár és nehogy már olyan sokat kelljen várnom az árura. Azt hittem ott esik ki a telefon a kezemből, hogy ilyen létezik, általában a filmekben is a 70-es években volt utoljára ennyire direkt kapcsolat a vevő és eladó között, ma már mindenki online, meg futár és már ugye a boltban sem köszönünk egymásra, még a végén kérdezni fognak tőle valamit, annyira meg nem képzett, hogy akármire válaszolni tudjon, szal inkább elvonul a raktárba, vagy kimegy rágyújtani. Még ha szar is a cucc, nálam már jó vastagon be van húzva egy jópont, meg is mondom neki holnap, hogy ezzel a hozzáállással remélem nagyon sokra fogja még vinni, több ilyen emberre lenne szükség a világban. Be vagyok sózva, mint 10 évesen Karácsony előtt és már csak egyet kell aludni.

Vasárnap úgy fest amerikai focimeccsre megyek (touchdown pacsi), aminek az egyetlen szépséghibája, hogy nem Amerikába, de még csak nem is a londoni meccsek egyikére, hanem a magyar válogatott meccsére Csehország legjobbjai ellen, merem remélni, hogy a gurulós focicsapatnál erősebb keretünk van, én mindenesetre beöltözök az NFL-es cuccaimba és elüvöltöm az összes hangom, az már fix. Ez lesz életem második élő mérkőzése ebben a sportágban, a sima fociról már kiutáltak, mióta csak akkor kapott ki a csapat, amikor én is kint voltam és lássuk be az újpesti ultrák között ez nem a legjobb bemutatkozás, nagyon hamar felkoncolják az embert, ha kiderült, hogy miattad úszott el a bajnoki cím már megint. Az egészségmegőrzésemre való tekintettel azóta sem voltam az újpesti stadion közelében, remélem az új helyen inkább kabala lesz a jelenlétem és nem átok!

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr687809418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása