2015.09.24. 18:41| Szerző: Athos0314

Tegnap megérkezett a szakallasember.hu oldalon rendelt szakáll-ápoló készletem és csodák csodájára egy szakállas ember hozta meg a szajrét. Azt hiszem legközelebb az egyedulallocsinoslanyakinekbejovok.hu oldalról fogok valami kamu cuccot berendelni, hátha zsinórban kétszer nem árul zsákbamacskát az elnevezés. A csávó amúgy megszólalásig hasonlít Ádámra (aki most éppen újdonsült apuka, ezúton is gratulál az egész szerkesztőség), sőt még a neve is az, csak a vezetéknév nem stimmel (ezt utólag lestem le a számláról), de arra meg nem figyeltem, ugye mindenki örül, hogy a saját nevét el tudja értelmesen mondani bemutatkozáskor. Kerestem a kandi kamerát, hogy engem most biztosan át akarnak verni és már majdnem megrángattam az arcszőrzetét, hogy úgyis csak ragasztott, de végül abban maradtunk, hogy ő nem ő és pont. A gesztusai egy az egyben ugyan azok, csak nem hord szemüveget és az élet már némileg jobban megviselte, mert szerintem nincs még negyven, de őszebb a haja, mint Szellő Istvánnak. De vidám faszi, 4 hónapja csapott a lecsóba, megy a biznisz, most akar termékpalettát bővíteni, az ilyen nagytőkéseknek, mint én is, meg személyesen hozza ki a megrendelést, hátha masszív fizetővendég leszek a közeljövőben. Engem megvett kilóra, 10 percet eldumálgattunk a szakállakról (igen, lehet arról is), üzletről, igényekről, mondtam volna neki, hogy üljünk be egy sörre valahova, de élek a gyanúperrel, hogy neki még volt ezer dolga és szerintem az is rosszul vette volna ki magát, ha a munkaidő kellős közepén eltűnök, aztán meg enyhe sörszaggal jelenek meg ismét a horizonton.

Szóval négyféle szakállolajat kaptam a pénzemért és egy bónusz bajusz waxot, amit tök igényes, kibélelt zacskóban és a zacskó egy ugyan olyan cégemblémás (a főnök stilizált képmása, igazából egy talpig szakállas ember), környezetbarát papírszatyorban érkezett. A wax egyelőre nem kell, de amint elérem a kívánt Magnum effektust azért már lehet figurázni majd a combkefét, nem mellesleg pedig nagyobb részt kókuszzsírból készült, szal a paleosok is nyalogathatják szabadidejükbe, elvégre ez már az ősember idejében is volt, mint tudjuk (asszem a paleo valami ilyesmit takar). Az olajok kis pipettás üvegcsékben kaptak helyet, kettő dizájnos papírdobozzal is rendelkezik, ötletes kis grafikákkal az oldalukon, meg persze a figyelmeztetéssel, hogy lehetőség szerint ne idd meg húzóra az üveg tartalmát, mert hogy elsődlegesen külső használatra van kitalálva, lenyelve halálhoz, vagy fosáshoz vezet nem feltétlenül ebben a sorrendben. Mindenféle jóságos hatású olaj van bennük, amiknek a feléről nem is hallottam (bergamottolaj, kubebaolaj...gondolom ezeket most találta ki a csávó), az illóolajok meg egész meglepőek, először egy kicsit tartottam tőle, hogy olyan szagom lesz, mint a wunderbaumnak, de nem. Van borsmentás cucc, ami egy az egyben valami erős mentolos rágó feelinget áraszt, de felkenve frissítő összbenyomást kelt, van citrusos, amitől limonádé illatom van, nagyon enyhén kókuszos, ami meglepő módon nem változtat Bounty imitátorrá és üzletember illat is akad, amit nem kifejezetten tudok körbeírni, de ez sem kétnapos döglött macska az út szélén hatású. Elméleti síkon pár nap használat után már érezhető különbségnek kell mutatkoznia, mind bőrszárazság, mind puhaság és fényesség tekintetében, szóval most, hogy visszahúzódóban van a szemem alatti borzalom, megvan rá az esély, hogy egy kicsit tényleg jobban fogok kinézni, csak ki ne essek az ablakon.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr587818860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása