2015.10.01. 19:35| Szerző: Athos0314

Tegnap nagy nehezen túléltük a negyedév utolsó napját (már október van, félelmetes, hova tűnt el 9 hónap ebből az évből?), erre, mintha mindenki ugyan azon a mormota napon ragadt volna be, ott folytatja, ahol tegnap abbahagyta, csak öntik ránk a munkát, a boríték meg csak nem akar vastagodni, bár igazából még a borítékot sem láttam. A színvonal persze a régi (valahol a kenyérpirító meg egy egysejtű között a szakmai hozzáértés, fel fogom dobni itt is a csimpánz-projekt létjogosultságát), szal igazából százalékot kéne kapjak azok béréből, akik után ellapátolom a szart (ezek ráadásul elefántok, vagy legalábbis nagytestű, rendszeres és rendszeresen triceratopsz méretű széklettel rendelkező emlősök). Még a végén minden nap dolgozni kell egész munkaidőben, mi vagyok én, állat? Maximum a külsőmet akarom vadállatra összehozni, most éppen Tom Hardyra akarok hasonlítani, a hangomat egy fogmosópohárral például már nagyon el tudom Bane-esíteni (aki lemaradt a Sötét lovagról, az meg nem érti ezt a poént, aki meg látta gondolom ezt nem nevezné túlzással sem poénnak, de valamivel ki kell tölteni a bejegyzést), egy tetszőleges szakállas képet keressetek róla, ahol még nem koordinálatlanul kaotikus az arcszőrzete, na én pont olyat akarok, legalábbis ezen a héten, amíg a viszkető szakállam nem kerget az őrületbe. De ilyen kis apróságok Tom Hardyt sem zavarják, szal nekem is menni fog, csak át kell lendülnöm a holtponton (az egy marha jó film volt a maga korában), remélhetőleg csak egy ilyen lesz, aztán már csak pörgőrúgni kell megtanulni és a tekintetemmel is ölni tudok majd (milyen jól jön ez a munkahelyen), annyira férfias leszek, egyszer meg remélhetőleg nős (a szakállas faszikra állítólag mostanság nagyobb az érdeklődés az ellenkező nem körében).

Ma voltam megint a Vodafone-nál (ezek havonta küldözgetik a számlát, beszarás), még mindig a végtelen várakozás csarnoka, de egyre több hülyét vesznek fel. Ugye kategóriára lebontott sorszámkiadó lóf@sz van a bejáratnál, de 15 perc várakozás után megkérdezi tőlem az egyik audista, hogy miben segíthet. Adjál egy Big Macet meg egy kis kólát cseszd meg, mégis mit akarhatok abban a témakörben, hogy számlabefizetés?! Nem is akartam egy magasabb oktánszámú beszélgetésbe belemenni, még a végén megkérdezi, hogy Telenoros, vagy T-Mobilos előfizetésem van-e, inkább úgy határoztam, hogy keresek egy OTP automatát és befizetem ott a számlámat, nem kell nekem a személyes kontaktus, mert csak az agysejtjeim pusztulnak el tőle, amik 26 éves kor után amúgy is rohamosan fogynak mindenkiben, nem kell nekem még 20-ra lapot húzni.

A bejegyzés végére pedig rendhagyó módon zenei ajánló következik, mert ugye külön rovatban a kutya nem nézné meg, de nekem most annyira beakadt ez a dal, hogy megosztom mindenkivel, gondolom nem fog osztatlan sikert aratni, de hátha...inkább olyan edzős zene, szal tessék négyütemű fekvőtámaszokat csinálni 4 percig (gondolom már most látatlanban/hallatlanban(?) elvettem ezzel mindenki kedvét)!

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr157877658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása