2015.11.01. 15:29| Szerző: Athos0314

Hihetetlen elszántságról tanúbizonyságot téve, tegnap és ma reggel is kimentem futni hajnalok hajnalán (még mindig nem álltam át az új időszámításra, hogy a hólyagomról ne is beszéljünk, vagy mondjuk a hüvelygombáról, az mostanság még mindig elég trendi téma), sőt, még egy óra edzést is rápakoltam, így reggel hétkor már szörnyülködhettem abban, hogy egyesek még rövid gatyában és focimezben menőznek az 1 fokban, miközben én erősen hajazok a Michelin figurára, annyi réteg ruha van rajtam, hogy ne fagyjon be a seggem. 20 perc után már úgy néztem ki, mint Smoke a Mortal Kombat játékokban, dől a gőz mindenfelől belőlem, ahol talált némi utat a felszínre, miközben a deres szakállamat folyamatosan törölgetnem kellett, nehogy csomókban fagyjon oda a nagy nehezen megnövesztett arcszőrzet. Ezek az egyszál semmiben rohangálók biztos Schirilla György követői, esetleg szimplán hülyék (bár lehet, hogy a két halmaz metszi egymást), de hogy mindig csak ronda, szőrös faszik állnak be a sorba, soha nincs egy svéd bikini-modell, akinek kedve lenne leggingsben, meg sportmelltartóban rohangálni a tél küszöbén, azt soha nem fogom megérteni. Pedig a svédek még bírnák is a hideget, csak gondolom nem nagyon telepednek le ebben az országban, egymást is utáljuk, nemhogy a külföldieket, akik ellopják előlünk a munkát...előlem néha vihetnének el néhány feladatot, annyira nem néznék rájuk csúnyán, bár mostanában megint a plafont nézem gyakrabban, mint a monitort, szóval egy rossz szavam nem lehet.

Tegye fel a kezét, aki megy (vagy volt?) Halloween partyn! A temetőlátogatás nem számít annak, még akkor sem, ha töklámpást gyújtottál meg és az arcfestős buli is csak abban az esetben ér, ha alapvetően nem pont ugyan ennyi vakolatot teszel fel minden nap, csak hogy emberek között is vállalható legyél és ne a te arcképed legyen az elrettentő példa egy tetszőleges rehabilitációs intézetben. Én arra jutottam, hogy idén amerikai foci drukkernek fogok öltözni (rövid gatya, póló, mert hogy kellemes idő van az albérletben, pedig nem is fűtök), mivel ma három meccset is közvetítenek zsinórban. Mintha leülnék megnézni a Gyűrűk ura trilógiát, csak ebben kevesebb szőrös talpú, meg természetfölötti lény van, de legalább annyira izgalmas és ha úgy vesszük itt is egy gyűrűre hajt mindenki, épp csak nem ölnek érte. Azért is kellett ennyit mozogni, mert a sör és a chips bekészítve, kartávolságon belül pedig karamellás keksz, joghurt és némi cukorka, amit azért remélem nem fogok elpusztítani, de azért biztonsági okokból áthívtam Russt is meccselni, ráhagyom majd az evés oroszlánrészét, hátha sikerül kibekkelnem néhány felesleges kalóriával ezt a maratont. Most pedig kezdőrugás, szóval átköltözök a kanapéra és körbeveszem magam némi szénhidráttal.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr108041492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása