2016.01.03. 17:25| Szerző: Athos0314

Remélem már mindenki megszegte az újévi fogadalmát, már ha egyáltalán tett és/vagy emlékszik rá! Kinek, milyen volt a szilveszteri buli? Ha tudsz rá válaszolni, akkor semmi értelme nem volt innod, nem érted el a megfelelő szintet a filmszakadáshoz, sebaj idén lehet majd újra próbálkozni. Nálunk fergeteges, tapétatépős party volt egy sörözőben, így a piával hál istennek sokat nem kellett foglalkozni, kaját meg vittünk rogyásig. Még munka után nekiálltam sütögetni, hogy valami viszonylag magas zsír és kalóriatartalmú étellel meghosszabbítsam a közepesen józanul töltött percek számát. A papíron 40 perc alatt elkészülő sütit sikerült 3 óra alatt abszolválnom, bár tény, hogy dupla adagot sütöttem, de ez még így is a statisztikai értékhatárokon kívüli, rendkívüli bénázásnak számít, bár teszem hozzá, hogy még ki is kellett hűtenem őket, mielőtt útnak indulhattam volna, szóval az előszobában egy komplett csendéletet rendeztem be a kajából. Éjfélkor megreptettünk pár mozgássérült pillangót (állítólag ez volt a tűzijáték neve, de elég hycomatosan szálldostak, de legalább egyik sem robbantotta le senkinek az ujját és már ez is valami), benyomtunk egy pohár pezsgőt (ami így már a harmadik pia volt aznap este, szóval kezdett minden összefolyni), de még a teljes szétcsúszás előtt mindenki befáradt egy kicsit, hiába, napról napra egyre csak öregszünk. Valamikor hajnali 3 körül adtuk fel az újév ünneplését és négyen kétfelé elindulva a metsző pesti éjszakában nagy nehezen hazakeveredtem, hogy a másnapot a világ minden fájdalmával üssem el. Ugye én főleg nem szoktam inni, is akkor is keveset, Zacher Gábort is csak képről ismerem, de most nagyjából a 2-3 szorosát ittam meg a rendes évi átlagnak, szóval pénteken túl sok ételt nem kellett a szervezetembe erőltetni és a fejfájást is a kanapén fekdécselve, szunyókálva sikerült csak túlélnem. Ezer szerencse, hogy 3 napos volt a hétvége, így egy nap ment volna a kukába, de legalább a gyomrom végre tudott egy napot pihenni az ünnepi túlhajtás után, szombaton már egész összeszedetten álltam neki a hétvégének. Persze kénytelen voltam elmenni vásárolni, mert azért már kezdett visszatérni az étvágyam, élelmiszer meg limitáltan volt itthon, mégsem kellett volna mézes-tejes-lisztet enni, már első hangzásra sem az a kifejezett négycsillagos kaja, így meg sem próbáltam bebeszélni magamnak, hogy ez biztos a kivételt erősítő szabály lesz, elég volt az az egynapi offtopic. Persze a hentesem zárva volt, miért is ne, nehogy már megússzam fagyási sérülések nélkül, szóval egy órát elcsászkáltam mire nagy nehezen beszereztem mindent a jövő heti túléléshez. Ma végre egy kis reggeli kocogásra is rászántam magam, ami a -9 fokban közepesen viccesre sikerült. A szakállam konkrétan csomósra fagyott, a golyóim pedig egészen a tüdőmig húzódtak vissza, legalábbis az első néhány percben, mert utána már abban is cseppfolyós oxigén volt, így lejjebb kellett ereszkedniük vesemagasságig. A végére persze már jól kimelegedtem, valahogy azt kellene elérni, hogy rögtön az elején ilyen komfortérzetem legyen, biztos sokat javulna a teljesítményem. Fogadalmaktól mentes 2016-os év vette kezdetét, majd látjuk, mi hogy alakul, azért némileg bizakodó vagyok, biztos még valami alkohol utóhatás lehet az oka...

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr98231874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása