2016.03.23. 20:29| Szerző: Athos0314

Vasárnap már borzasztóan szúrta a szememet a foltos szőnyeg a konyhában (meg a nappaliban, ami ugye lévén egyszobás albérletben vagyok egy és ugyan az), ráadásul már többször is furcsa szagokat éreztem, amikre egyre nagyobb nyugalommal rá is feküdhettem volna, annyira exponenciálisan nőtt az intenzitás. Végül arra jutottam, hogy nem egy levitálós videót fogok a segítségével készíteni és feltenni a youtube-ra a meggazdagodás reményében, hanem inkább nekiállok valahogy kitakarítani. A legkomolyabb harci eszközöm egy 4*10 cm-es körömkefe volt, így már sejteni lehetett, hogy nem egy joyride lesz a sikálás és persze nem is kiskosztümben (már csak azért sem, mert nincs) fogom könnyedén végrehajtani, mint a kamu TV shopos varázsfelmosó reklámban. Felcsattintottam hát egy gumikesztyűt, némi mosópor és mosószóda segítségével (a Domestost hamar elvetettem, az még a padlóba is lyukat mar, főleg az én, férfi hülyeség miatti léptékarányommal) létrehoztam a tökéletes koncentrátumot és nekiláttam a felület negyedét elszórtan borító foltok sikálásának. A végén felcsaptam a szárítóra, hogy mégse a padlón rohadjon be a víz miatt, beforgattam a konvektor elé, bízva abban, hogy az éjszaka közepén nem arra kelek, hogy már a galériát nyaldossák a lángok és elmentem zuhanyozni. Ekkor kiderült, hogy a gumikesztyű annyit ért, mint gyorsvonat ellen az integetés, biztos valami nagyon lélegző gumiból volt, mert a kezemet nyomokban azért felmarta a tisztító lötyi, ami így tiszta vízzel érintkezve már elég kellemetlen, égő érzést biztosított, reggelre pedig már azt is éreztem, hogy a legkisebb körömkefe okozta megerőltetés bizony nem múlik el nyom nélkül és most nem a leszálkásodásra gondolok. A másik viszkető érzés az agyam hátuljában jelentkezett, mert reggelre az is kiderült, miután túl voltunk a száradáson, hogy ugyan a foltok nagy része eltűnt, vagy legalábbis halványodott, viszont a tisztításnak hála most a szőnyeg maradék háromnegyed része nem üti meg a higiéniai szintet és néz ki úgy, mint akit lehánytak. Ezzel meg is volt a hétfő esti elfoglaltságom is, koktél bekever, gumikesztyű felcsattint (hogy minek, ne is kérdezzétek, csak pozitív pszichikai ráhatás, hátha segít valamit, vagy enélkül rosszabb lenne... elvégre a bungee jumping is sokkal gázabb gumi nélkül), négykézlábra, aztán hadd szóljon. Vihettem volna bele kihívást, hogy fogkefével csinálom végig, de egyrészt elektromos fogkefém van (az meg ugye csalás lenne, mert elemmel megy), amit még viszonylag sokáig tervezek használni, másrészt annyira azért nem nagy buli szőnyeget sikálni, de a google tanúsága szerint ha bebaszod a mosógépbe, akkor már böngészheted is a Media Markt kínálatát úgy mosógép után, vagy felcsaphatod az Aranyoldalakat szakembert keresve, aki aranyárért talán újra működőképessé varázsolja a rendszert. Most ott tartok, hogy élénkebb a színe a szőnyegnek, a szag miatt nem lebeg 2 centivel a padló felett, bár némiképp hullámosan száradt meg, amit meg nem akarok letaposgálni, mert mostantól soha többet nem fogok rálépni, hogy ezt az egészet ebben az életben ne kelljen többször megismételni.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr278521298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása