2016.05.29. 10:45| Szerző: Athos0314

Reggel gyanútlanul kimentem futkorászni a ligetbe, erre a komplett szovjet, harmadik páncélos hadosztály jött velem szembe. Gondoltam megint megszállás alá kerültünk, Putyinnal kicsit elszaladt tegnap este a Moszkvics, ma reggel meg bal lábbal kelt és megelégelte, hogy a pálinka még mindig komoly konkurenciája a vodkának, szóval megnyomta a nagy piros gombot, ami elindította az inváziót. Mivel híradót nem nagyon nézek, az Indexen meg a legkomolyabb nemzetközi hír, ha valami celeb segget, vagy pöcsöt villant, esetleg leállt a francia szupervonat és az utasoknak ott kellett aludniuk, szóval simán belefért volna az elképzelésbe. Az utca amúgy tök kihalt volt, gondoltam egy rövid sorozattal (és most nem az Elit alakulatra gondolok) már leszedték az arra járókat, szinte éreztem a lézeres irányzékok piros pöttyeit a hátamon, rajtam meg ugye pont nem a golyóálló futótrikóm volt (pont mosásban van), de még ha az is lett volna, biztos fejre céloznak, amilyen az én formám. A második körben észrevettem egy méregzöld kisbuszt, meg egy Renault a hadrendben, szóval kezdtem gyanítani, hogy nem a harmadik világháború van a küszöbön, de lehet, hogy valami secret weapon program keretében fejlesztették ki ezeket a járműveket (a francia autókkal például engem ki lehet kergetni a világból), és míg mindenki a lövegekre koncentrál, addig a szupercsapat berobog a kisbusszal és reszeltek az ellenségnek. A második gondolatom az volt, hogy új motivációs rendszert fejlesztettek ki a sportolóknak, mert lássuk be bárki országos csúcsot futna bármilyen távon, ha egy 80 mm-es légvédelmi ágyúval motiválják, aki nem elég gyors, az a szó legszorosabb értelmében a nyakába kaphatja a lábát, bár akkor már csak lábatlankodni tud, de "félsiker" esetén értelmet nyer a félcipő kifejezés és a cipőboltokban is lehetőség nyílik lopni a kirakott fél pár lábbelik közül. A harmadik körre kiszúrtam a háttérben lévő terepmintás sátrakat is (addig vagy nem voltak ott, vagy betöltötték funkciójukat és beleolvadtak a környezetükbe, bár szemüveg nélkül maximum a neon zöld háttér előtt villogó piros ruhában ugráló embereket tudom csak nagy magabiztossággal kiszúrni elsőre, szóval önmagamhoz képest hamar megtaláltam az összes tereptárgyat), úgyhogy gyereknapra való tekintettel biztos valami hadászati bemutató lesz, mindenki beülhet egy tankba és ha hozott magával akkumulátort, akkor egy körre el is viheti, a veteránoknál meg gondolom elfekvőben némi éles lőszer is, szóval inkább behúzott nyakkal rákapcsoltam, hogy mielőbb fedett helyre kerüljek, messze a hatótávolságtól. Űridőt futottam, idén először 35 percen belül végeztem a közel 7,5 km-rel, a baj csak az, hogy innentől ez lenne az elvárás, de azt már most sejtem, hogy nem mostanában fogom megközelíteni ezt a szintidőt.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr218755668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása