2017.01.12. 19:00| Szerző: Athos0314

Na, voltam a táltossámánnál és azt mondta teliholdkor áldozzak kecskét a perzsaszőnyegen Mekka felé fordulva, miközben a háttérben pánsípon és köcsögdudán Jean Michel Jarre klasszikusokat adnak elő vak szüzek.  A nagyját még csak-csak össze tudnám hozni, de telihold még ki tudja mikor lesz, úgyhogy mégiscsak orvoshoz mentem a lábammal (meg villamossal), az álmoskönyvek alapján talán hasznosabb tanácsokat kapok. Kicsit aggódtam, hogy 2018-ban lesz legközelebb szabad időpont, így a B-terv azt volt, hogy a bányában lemegyek az elsőre a jogászokhoz megmutatni a térdemet, elvégre ők is doktorok, az ismerethiányt meg oldják meg, úgyis okosabbak nálam.

De a magánrendelés nagy előnye, hogy amiért fizetsz, az gyorsabban is működik, szal kedden már sikerült is napirendi pontnak felvenni engem is. Elregéltem a bánatomat, meg az elmúlt 4 hónap teljes kórtörténetét, jól megnyomogattak, kiforgattak, ellentartottak, erre pont nem fájt semmi annyira, hogy összeszarjam magam, mint általában, kezdtem is félni, hogy otthagyok egy csomó pénzt, aztán még tüneteket sem tudok produkálni. Hála az égnek nem kell levágni a lábaimat (így cserébe a pöcsöm sem fog földig érni...valamit valamiért), de néhány kezelésre még el kell járnom, meg felírtak egy olyan porcképző varázsszert, amiből egy havi adag többe kerül, mint ez a kis magánvizit, nekem meg alsóhangon 3 havi adagot kell magamba lapátolni, úgyhogy a közeljövőre tuti kihúzom a szabadidős tevékenységeim közül a futást, mert nekem erre tartósan nincs költségvetésem. A lökéshullám kezelés viszont elég izgalmasan hangzik, hazafele battyogva azon agyaltam, hogy mit is takarhat. Számításba jött, hogy van egy dagálymedence, mint a Palatinuson, oszt beleállok és hagyom, hogy sodródjam az árral. De nem említették, hogy fürdőgatyát kellene vinnem, seggpucéran meg ugye értelemszerűen nem lennék kompatibilis ilyen kezeléssel, annyira szégyenlős vagyok, hogy itthon is búvárruhában zuhanyzok. Ha kötőjellel írnánk már lenne benne izgalom, lehet, hogy nekem szalad valami kétszáz kilós benga állat, oszt úgy fellök, hogy belehalok és ok-okozati összefüggésben hívják lökés-hullámnak, aminek eredményeképpen végső soron megszűnik a fájdalom. Meg az összes életfunkció is, de ez járulékos veszteség, kockaházasok és melléklakások teringettében olvassa el a retektájékoztatót, vagy térdelje meg keresőfoltosát, gyógyszemészét.

Viszont engedélyezték az enyhe terheléses testmozgásokat, úgyhogy jövő héten be is fáradok a konditerembe, megváltani az első (és remélhetőleg nem utolsó) 10 alkalmas bérletemet, fejben már készítem is magam, hogy összefutok majd a leendő feleségemmel is. Ennek persze előfeltétele, hogy ki is lássak a fejemből, úgyhogy még vennem kell egy fejpántot, amivel a fejemhez tudom hegeszteni a szemüvegemet, hogy lehetőség szerint ne úgy hunyorogjak egész végig, mint Bud Spencer 0-24-ben, isten nyugosztalja. Majd szólok, ha már letisztáztuk az esküvő időpontját, nehogy betáblázzátok magatokat arra az időszakra.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr6812121175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása