2010.06.06. 15:32| Szerző: Athos0314

Ha már oly sok pénzt eltapsoltam mire nagy nehezen megszereztem a jogosítványomat, éppen ideje volt végre venni valamit, amin használhatom is. Nem, nem kerti traktort akasztottam le a legközelebbi gazdaboltból. Ünnepélyes keretek között a pénteki napon büszke autótulajdonossá és ezzel együtt szegény bankárrá léptem elő/vissza. Vérzett a szívem amikor azt a kupac pénzt le kellett szurkolni, de továbbra sem vagyok híve a fegyveres vásárlásnak, úgyhogy ne húzzam a számat. A következő héten át is tudom venni remélhetőleg a verdát, ha már minden papírja rendben lesz (még át kell ütni az alvázszámot és a lopott autók nyilvántartásból is ki kell töröltetni), de legalább ezt is a kereskedés intézi minimális munkaköltség felszámítással (mert hogy ugye minden pénzbe kerül). Az a rengeteg járulékos költség azért agylobot tud okozni nálam: kb a vagyonszerzési illetékkel nem vagyok kibékülve - szerintük miből veszem az autót? Lopott szajréból? Nem...a vagyonomból, de azért még adózzak azután is, pedig a vagyonom konstans maradt, sőt az autó avulásával csak vesztek ahhoz képest, mintha kp-ban tartottam volna. Hogy rajzolná körbe egy helyszínelő azt a tetűt, aki ezt kitalálta. No mindegy...legkésőbb pénteken felmarkolom az új szerzeményt, remélhetőleg nem töröm össze rögtön az elején. Majd igyexem óvatosan vezetni a járdán (elvégre a balesetek 99%-a az utakon történik), de ígérni nem tudok semmit. Addig gyönyörködjetek ti is:

 

 |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr132060620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

demonka (törölt) 2010.06.07. 19:22:20

Jájj, de snájdig! Majd szólj, ha átléped Pest megye határait, mert akkor rögvest levonulok az atombunkerbe. :))

demonka (törölt) 2010.06.07. 19:24:17

Anyám jó egészséget kíván hozzá! :)

rusty 2010.06.07. 20:59:09

Ecsém, bázze! :D
Balesetmentest!

Bukmópua 2010.06.08. 09:56:33

Nem láttam én ott semmiféle vérzésre utaló jeleket :-DD

Egyébként meg azt írja az újság, hogy megkezdték a gumifák kiültetését azon az útvonalon :-)
süti beállítások módosítása