2014.05.29. 18:52| Szerző: Athos0314

Mindenki megnyugodhat, olyan fasza lett a vérképem, hogy simán ellavíroznék a Gattacaban is, bár megjegyezték, hogy egy kissé alacsony a vastartalmam (leszámítva az acélos hasizmokat), nem ártana egy kicsit több húst zabálnom, vagy mondjuk vasalót. Ezzel ki is pipáltam a kötelező pofavizitet a háziorvosnál, aki egész eddig nyávogott, hogy milyen régen mentem már felé, most meg szerintem konkrétan fogalma sem volt róla, hogy mégis ki a tök vagyok. A kezemen egy árva lila folt sem jelent meg, úgyhogy majdnem tökéletesen festek most, így a szabi alatt kisimulva, bár a semmittevéshez azért nem tudnék hozzászokni, szal ha egyszer végre nyerek a lottón, akkor sem otthon fogom lógatni a lában, a hétvége után tudatosult bennem, hogy valami állandó tevékenység, mozgásban levés szükségeltetik a balansz eléréséhez.

A változatosság kedvéért a telóm is elkezdett szórakozni, állandóan újraindult randomban, halódik a GPS vevő is. Cseréltettem SIM kártyát, hátha, de ezzel csak annyit értem el, hogy most már beszélgetés közben is újraindul, szal kénytelen leszek egy új eszközbe némi pénzmagot feccölni, már az autónál is bevált, hogyha felbassza az agyad nagyon gyorsan cseréld le, mert csak további bosszúságot fog okozni. Ma este a netet fogom silabizálni, hogy melyik lenne az a megfizethető félhülye telefon (nem kell teljesen okos, van nekem elég sütnivalóm), ami minimális elvárásaimnak tökéletesen megfelelne. Kell a francnak vízálló telefon, soha nem keres senki, miért pont mondjuk a zuhany alatt tennék mindezt, sírni sem nagyon szoktam a telefonra feküdve, meg zajszűrős fülhallgató, hátha a külvilágot teljesen kizárva elütnek egyszercsak. Lehessen vele telefonálni, könnyen kezelhető legyen, bővíthető memóriával, működő GPS-sel és lehetőség szerint a havi fizetésem töredékébe kerüljön. Tudom, tudom, ilyen nincs, de már azzal is megelégszek, hogyha a legtöbb dolog klappol, a többivel meg valahogy majd megbékélek.

A fiatalok ma színházba mentek, szal én lettem az állatfelügyelő, az esti műszakot megnyertem. 140 kis gombszem fog először meglátni, neki is állok majd keménykedni, mert én leszek az altatótiszt, hajthatom be őket a helyükre és már most félek tőle, hogy egy kis szemétláda miatt nagyon sokáig fog ez a művelet tartani. Mindig van egy partizán hajlamú, aki lázad a rendszer ellen, de ezzel csak azt éri el, hogy ő nyitja meg a wellness programot a kopasztóvizes jakuzziban - hívjuk fazéknak, aztán a többi már hiába esküszik meg a mindenható kotlóstyúk szellemére, hogy becsszó jók lesznek, nagyon gyorsan fejetlenségbe torkollik az idilli élet (szó szerint) és mindegyik a mélyhűtőben fogja végezni, amolyan Szibéria jellegű halál utáni száműzetésként. De hát ugye nem lehet állandóan lazacot meg kaviárt enni (már csak ilyen szarok vannak, mióta a kőszáli sas védett állat lett), a csirkehús meg ugye egészséges is, úgyhogy vagy ez, vagy a Meki, de akkor már inkább tudni szeretném, hogy mi az, amit megeszek, a gyorskaják meg olyanok, mint a harmadik világ országainak elmaradott vidékein élő lakosok, szerintem még csak húst sem láttak soha. Az vagy, amit megeszel, úgyhogy én jelenleg mexikói chilis bab vagyok...elég röhejesen festek.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr986229896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása