2014.07.17. 20:01| Szerző: Athos0314

Végre megérkeztek a nyári kiegészítők a fogszabályzómhoz, flitterek, ledlámpák, neonspojler, tuc-tuc légrugók, szal már csak egy világító bot hiányzik és parádézhatnék egy tetszőleges meleg felvonuláson. Na jó, ez nem igaz, csak simán lecserélték a vasat egy kisebb sugarúra és kaptam egy befőttes gumi szettet, amivel szörnyű dolgokat kell művelnem minden este. Szóval az úgy kezdődött, hogy a hétfői aquapark kalandom során indokolatlanul nagy mennyiségű saras esővíz jutott be a számba, így az amúgy is kényes egyensúlyú szájhigiéniámat helyből hazavágta, aminek eredményeképpen elég csúnyán begyulladt az ínyem egy része. Szóltam a dokinak, hogy ha egy mód van rá, akkor ne nagyon buzizza azt a részt, mert így is majd összehugyozom magam a fájdalomtól, nem kéne még 19-re lapot húzni. Közölte, hogy ez nem így megy és kérte az asszisztenstől a pirosnyelű kínzóeszközt, amiről más sajnos tudtam, hogy nem örömszerzésre van kitalálva, úgyhogy merő passzióból felnyeste az ínyemet, jól kivéreztette a gyulladt részt, aztán meg bekente valami erősen maró anyaggal, ami csak illatában emlékeztetett a svédcseppre, de az agyam közepében robbanó színes tintapaca miatt inkább valami 80%-os feles utóhatásának képét sejttette. Mivel minden olyan fogorvosi cuccban, ami nem szilárd van lidocain, így a szám megint úgy festett mint Stallonenak egy tetszőleges filmben, ellenben a fájdalom valahogy csak nem akart múlni...és mindezért már megint otthagytam 6.000 Ft-ot, ennyi erővel a budin is lehúzhatnám a pénzem, az legalább nem fáj. Gyorsan lecserélte a korábbi fémszerkezetet, elzavart fogat mosni, amíg csak a kis porcelán szarok voltak fent, mert így végre fél év után közvetlenül hozzáférhetőek voltak a fogaim, aztán megmutatta az új játékszereket. Képzeljetek el nagyon pici gumikarikákat (nagyjából annyi az átmérőjük, mint egy hurkapálcikának), amiknek a szakítószilárdsága nagyjából 5 tonna környékén lehet. Na ezeket kell nekem minden este, egy meghatározott mintának megfelelően úgy felapplikálni a felső és az alsó szabályozó sort összekötve, hogy a kellő, szerinte igen enyhe feszítő hatást kifejthessék a kívánt végcél elérése érdekében. A dolog szépséghibája, hogy annyira kicsik és szorosak ezek a kis szarok, hogy gyakorlatilag szájzárral alszom végig az éjszakát (oké, most túloztam, ugyanis a tegnap éjjel során 4-szer keltem fel a fájdalom miatt, úgyhogy a végigalvás még csak álom, hogy teljes legyen a képzavar). A fogaim ugye még nincsenek síkba állva, így az alsók helyből nyomják a fölső sort, és az oldalirányú feszítés miatt meg ugyan az a kínzás kezdődik elölről, mint a legelső állványszerkezet felszerelésekor. Pedig már olyan jó volt, hogy újra tudok magabiztosan rágni mindkét oldalon, erre ma is 30 percbe telt megennem az ebédemet és még így is szerintem a 70%-át nem is rágtam meg, csak lenyeltem, mert így mégiscsak egyszerűbb volt, nyilvánosan meg amúgy is rühellek sírni. Az persze csak hab a tortán, hogy jó 15 percbe telik egyenlőre, amíg kis csipesszel, meg sminktükörrel felszerelem a cuccot esténként, reggel meg kelhetek 10 perccel korábban, hogy a leszerelés mellett még időben el is tudjak indulni. A szépségért tényleg meg kell szenvedni, de a legrosszabb rész azt hittem a lefogyás lesz, amiért a belem kilógattam, de ez az orális tortúra simán ráver. Soha többet nem fogom szabályoztatni a fogam, ezt már most mondom és csak remélni tudom, hogy a következő másfél év után soha többet nem is lesz rá szükségem, most is csak azért nem hagyom abba, mert már nagyon sok pénzem van a buliban..ja meg hogy iszonyat kitartó és férfiasan tökéletes vagyok.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr666517631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása