2014.08.28. 18:55| Szerző: Athos0314

Megállíthatatlanul közeledik a hétvég(r)e (huhúúúúúú), talán most nem kell dolgozni semmit (lekopogva), szombaton kertiparty (már megint huhúúúúú), zsíros, terhelő ételeket kell nagy duzzogva magamba erőltetnem, tragikus az életem mostanság. Nulladik alkalmas, elsőáldozós grillpartyra vagyok hivatalos és köztudott, hogy a hússütést csak akkor lehet elszúrni, ha nyers marad, minden egyéb esetben a rendelkezésre álló saláta, öntet, köret és sör arzenállal bármilyen kellemetlen gyújtófolyadék és/vagy aktív szén ízt ellensúlyozni lehet, úgyhogy annyira nem aggódok, biztos odabasz majd a menü. Még nem is vacsiztam, mert futónap van (csak amatőrként ettem utoljára futás előtt, azt hittem rókahajtás lesz az első kilométer után, úgyhogy azóta inkább éhezek, amíg lemegy a nap aztán indulok csak el vért szívni, a napon amúgy is csak csillogna a bőröm és csak akkor döcögöm le a 3 km-es fejadagot), úgyhogy most erre a mondatra elég emberesen elkezdtek kopogni a szemeim, de kemény vagyok, az esti salátáig már ki fogom bekkelni valahogy. Mivel már minden nap szénné edzem magam, így ész nélkül ehetek újra édességet is (egy nagy, kövér huhúúúúúúú), most már ilyen szépséges maradok mindörökre, ámen. Kell is a rengeteg káros anyag bevitel, hogy az örömhormonok valami titokzatos, mély, sötét forrásból felszabadulhassanak, mert a mindennapi hörcsög haligalit már máshogy nem lehet elviselni, ráadásul mostanság már az almot sem cserélik alattunk, úgyhogy igazából már a körhinta nélkül is masszív hányingerrel küszködik mindenki reggelente, ahogy leér a katakombákba. De így legalább megvan bennem a kellő agresszió a mindennapos testmozgáshoz, mindjárt 30 leszek, a végén tényleg így maradok, ahogy most állok, ha hinni lehet a legendáknak 30 után az ember már nem sokat változik, úgyhogy már csak az a kisebb kupac pénz (esetleg egy nagyon vékony platina bankkártya 8-9 számjegyű egyenleggel) hiányzik és akkor már teljes is a kép. Mindenki szurkol, szombaton és vasárnap húzzák a megváltást jelentő számokat, a héten a céges skandinávval már szakítottunk 1300 Ft-ot (még éppen nem nyugdíj pénz, úgyhogy a felmondásomat egyenlőre még nem írtam alá), ezt kedvező előjelnek tekintem, úgy érzem a következő szint már a telitalálat lesz.

Tudom, hogy leálltam a zeneajánlókkal, de ez most a mai nap zúzós zenéje, nagy életigazságokkal: novemberben új Alvin és a mókusok album, addig is az első hivatalos klip az egyik nótához (engem lenyűgöznek ezek a szöveges videók, de hogy még az együttest is imádom, az különleges bolygóegyüttállás), az ismétlés gomb a szokott helyen, nálam már vagy 10-szer végigment.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr356646059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása