2015.01.08. 17:02| Szerző: Athos0314

Lerobbantam. Nem kicsit, nagyon. Ahogy azt sejtitek az előző posztban említett rosszullétet nem sikerült kiheverni, ellenben sikeresen el tudtam mélyíteni minden további erőlködés nélkül. A szaunabérletet megspóroltam egy 39 fokos lázzal (ezt már nagyjából sikerült leküzdeni), ellenben az étel az istennek sem akar megmaradni bennem, de a folyadék sem. Jobb alternatívát is el tudtam volna képzelni a fölös kilók leadására, de hát ez van, ezt dobta a gép. Órát lehet hozzám igazítani, 30 percenként tiszteletemet teszem a dupla nullás ügyosztályon, a vécépapír ipar most egy jelentős kampányt tudna rám építeni, várom a cégek jelentkezését! Felírtak egy kis kupac gyógyszert, az egyikről rögtön a bevétel után ki is derült, hogy allergiás vagyok valamelyik hatóanyagára, nem volt elég bajom így is, még szépen csalánverés szerű bőrkiütésekkel is tele lettem. Marék számra eszem a széntablettát, meg a görcsoldókat, de igazából csak annyi az eredménye, hogy nem fog ránk romlani, összességében túl nagy hatást nem fejtenek ki rám. Mivel már két napja alig eszegetek, meg iszogatok, így túl sok energiám nincsen, úgyhogy vissza is mászok az ágyikómba, mert már ebben a pár sor pötyögésben is eléggé kimerültem. Reméljük lassan valami előremutató tendencia azért megcsillan majd a horizonton, mert ez így nem lesz mókás.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr327053891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása