2015.01.15. 18:41| Szerző: Athos0314

Tegnap megint mentem kínoztatni magam a fogorvoshoz, de nem várt fordulatok következtek mit sem sejtő főhősünk számára (sajnos semmi anyagi gyarapodással járó dologra nem kell gondolni). 30 percet várakoztam, pedig nem is érkeztem hamar, gondoltam valami világnap van, hogy pont leszarják a kedves pénzeszsákot (hívjuk egyszerűen páciensnek) és vidáman eljátszadoznak a nyálelszívóval nagy ráérő idejükben. Igen magas volt az egy négyzetméterre jutó asszisztensek és kezdő kisinasok száma, vagy hozd el a lányodat/fiadat a munkába nap volt, de a betegek épp csak befértek a rendelőbe. Befeküdtem relaxációs alakzatba szokás szerint, lelkiekben felkészülve, hogy na akkor ma este sem kell túl sokat rágódni a vacsorán, de mindösszesen csak a gumikat cserélték le, feltettek néhány átlátszó keresztkérdést, majd közölték, hogy mivel nagyon jól nézek ki (mindig is sejtettem titokban, de vártam, hogy mikor jegyzi meg már más is), hogy 5 hét múlva leszedik a teljes állványzatot, az utolsó szögig. Már ekkor kigyulladhatott volna a sárga villogó a fejemben, de bamba tekintettel meredtem magam elé továbbra is, mint ValóVilág szereplő egy tetszőleges műveltségi kérdés után. Egyrészt még mindig akkora hézagok vannak a megmaradt fogaim között, hogy egy doboz fogvájót simán fel tudok helyezni a résekbe és az excel is futott közben fejben, hogy ugye arról volt szó, hogy két éves lesz a móka, meg még egy ráadás 365 nap szopás éjszakai levezetéssel, erre 1 év után megpróbálnak összezavarni. Mindeközben továbbra is jókedvűen nevetgéltek és idegen szavakat használtak (csak remélni tudom, hogy egyik sem anális kínzásokra vonatkozott a következő szeánszkor), miközben érdeklődtek, hogy tudok-e korábban menni legközelebb. Egyre gyanúsabb! Belső forrásból tudom, hogy a fogszabályzó levétel nem egy nagy wasistdas, egyszerűen egy laposfogóval fogják, oszt letörik az összes brekettet a szó legszorosabb értelmében, aztán, ha a fogad nem elég masszív, akkor köszönjük a részvételt, megy a kukába az a több százezer, amit teljesen önként dobtam ki saját magam kínzására, ennyi erővel belül szöges alsógatyát is hordhatnék, ráadásul az olcsóbb is lenne. Mint kiderült azért úsztam meg a tegnapi napot egy 10 perces művelettel, amiből 8 megint azzal telt el, hogy telenyomták az arcomat Play-Doh gyurmával, miközben biztattak, hogy nagyobbra, nagyobbra (anyád!), holott már majdnem kiakadt az állkapcsom, mert legközelebb egy átkaroló hadművelet keretében legyalulják az összes fogkövet, amit még találnak (ehhez minden bizonnyal a legújabb "Akkor is sikítani fogsz 2000" típusú, ipari teljesítménnyel rendelkező, magasnyomású lóf@szt fogják használni, amit a héten kaptak kölcsön a sarki autómosóból), aztán pedig belülre fognak felhelyezni valami drótféleséget (szerintem ez ilyen vasfüggöny szerű első vonalas drótkerítés lesz) és most jön a szépség az egészbe. Ez valamiféle szájsebészeti beavatkozás lesz gyakorlatilag, amihez valamit vésniük is kell és mivel nem volt szó arról, hogy szobrot állítanának nekem, élek a gyanúperrel, hogy mindezt a számban tervezik lezavarni, mivel közölték a végén, hogy valószínű egy-két injekció is kilátásban van, milyen jól fogunk szórakozni. Ja és persze ez megint egy valag pénzbe fog kerülni, már most szóltak, hogy vigyek dellát eleget, gondolom, hogy pénzüknél legyenek, ha mégis feldobnám a pacskert a "rutin beavatkozás" során. Komolyan eljátszottam a gondolattal, hogy soha többet nem megyek vissza, már csak 60 évet kellene leélnem a mostani felszereléssel a számban, ha eddig kibírtam, ezután sem lenne semmi gond. Kicsit azért aggódok.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr177077413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása