2015.07.07. 19:28| Szerző: Athos0314

Meleeeeeeeg vaaaaaaaaaaaaaan (és ezt most hisztérikusan sikoltozva írtam)!!!!! A gatyámban gyakorlatilag főzni lehetne, mázli, hogy hétvégén már lefőztem egész hétre, így nem kell gusztustalankodnom csak azért, hogy egy kis gázt spóroljak. Mondanám, hogy a nyeles tojás pillanatok alatt elkészül ebben a szaunában (de itt a lávakőre nem önt senki, majd csütörtökön, amikor megjön az enyhülést legkevésbé sem jelentő eső, hogy aztán a páratartalom öljön meg minket), na de ilyen vulgáris dolgot nekem ugyebár nem szokásom írni. Undorító, hogy milyen az időjárás és még csak nem is ez a tetőzés, csak míg bekötöttem a cipőfűzőm háromszor kellett inget cserélnem, annyira teleizzadtam, pedig már igencsak korlátozottak a zsírtartalékaim. Arról nem is beszélve, hogy a lakás átminősült egy komfortos barlanggá, mert ugye napközben le van engedve a roló és becsukva az ablak, így mire hazaérek kellemes állott szag fogad félhomállyal, már csak egy csimbókos szőrű medve hiányzik a sarokból és tökéletes lenne az előemberi összhatás. Este meg ész nélkül nyitni mindent, roló fel, de ugye tök sötét van már kint, viszont bent így figyelni kell arra, hogy ne feltétlenül egy szál pöcsben rohangáljak, mert attól, hogy én nem látok ki, mások még vastagon premier plánban nézhetik nálam a Való Világot, pedig szavazatot nem kapok egyet sem. Hazafele persze a villamos is hőgutát kaphatott, mert csak bánatosan állt egyhelyben a kereszteződés kellős közepén, a keresztforgalom legnagyobb örömére és megrökönyödésére, hogy az én boldogságomról ne is beszéljünk, hiszen nagyjából ez az egyetlen közvetlen eszköz, amivel elhagyhatom a munkahelyet és kistérségét. Ugyan a BKK jófejségből azonnal állít be villamos pótló buszokat, de ezek egyrészt ritkábban járnak, másrészt ugye nem kell ecsetelnem, hogy egy busz lényegesen kisebb, mint a Combino, de pont ugyan az az emberáradat próbálja magát feltuszkolni rá. Nekem meg marhára nem volt kedvem valakinek a hónaljában utazni, miközben a másik elmebeteg a reggel magával hurcolt esernyőt szúrja az egyik, amúgy is korlátozottan működőképes vesémbe, szal inkább leslattyogtam a 36 fokban két villamos megállót és villámgyorsan letakarodtam a föld alá, legalább a metróban emberi a hőmérséklet. Pusztán egészség-megőrzési okokból Russal ledöntünk két sört, ilyenkor úgyis mindenki azt szajkózza, hogy vigyünk be elég folyadékot a szervezetbe, bár ez egy ilyen országban, ahol a lakosság fele zugivó, a másik meg nyíltan alkoholista, elég merész felszólítás, de ők mondták, én csak betartom a játékszabályokat, elvégre nem véletlenül kezdődik a nevük doktorral. Éjszakára meg nagy nehezen visszahűl a hőmérséklet 25 fokra, úgyhogy 1 órát dobok rá arra, hogy nagy nehezen elaludjak, hogy aztán a nap közben, felszólításra bevitt jelentős mennyiségű folyadék, átérve a szűrőrendszeren, kikívánkozzon belőlem, hogy aztán a galériáról le és felbotorkálva elölről kezdődjön a teljes folyamat. Mondtam már, hogy rühellem a nyarat?! Most pedig léptem sörözni.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr267608328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása