2015.08.13. 19:03| Szerző: Athos0314

Ma megérkezett az új játékszerem, amit rendeltem. Sajnos a hordozható mini atomreaktor éppen készlethiányos volt, így jobb híján (ezt mondja a nindzsa is N nélkül) csak egy set-top-boxot vásároltam (alcor wizard), mivel heteken belül indul az NFL szezon, én meg, ha lehet még kevésbé bírom az éjszakázást, szóval valamivel fel kell venni a műsort a TV-ből és úgy tudom, hogy a VHS már kiment a divatból. Ennek meg ugye csak a seggébe kell dugni egy pendrive-ot, aztán már mehet is a rögzítős móka, még csak IPTV előfizetés sem kell, legalábbis a leírás ezt állítja a honlapon. Mondanám, hogy hatalmas kutatómunka előzte meg a megfelelő márka és típus kiválasztását, de szerintem 4 termék és az azokhoz tartozó cirka 10 fogyasztói vélemény átolvasása nem minősül annak és különben is háromról csupa szart írtak, szal viszonylag leegyszerűsödött a választás. Amúgy is, ahogy a műszaki dolgok viszonyulnak hozzám, úgyis egy kis atomvillanás keretében megsemmisül bármelyik, mihelyt áram alá helyezem őket, tök mindegy, hogy atomkirályt, szemetet, vagy a legjobb ár-érték arányút választom, szal nem is értem mit feccöltem bele még ennyi energiát is, de hátha most a kivétel erősíti majd a vakbelet. Tele van egymillió extrával (a doboz legalábbis nagyon sok piktogramot tartalmaz az oldalán), amiből nagyjából 999.999-et nem fogok használni, a maradék egyre meg gondolom alkalmatlan lesz. Tegnap rámdobott a futárszolgálat egy sms-t, hogy na akkor ma 11:00-15:00 között hozzák az apparátot, úgyhogy 14:00 és 15:00 között már nem is mertem kimenni mosdóba, nehogy pont akkor csörögjenek, még a végén pánikba esek, a telefon meg a klotyóba, esetleg bizonyos dolgok elszabadulnak és csúnya szagot hagyva beázik az alaplap. Fél ötkor méltóztattak megjelenni (már keresztbe tett lábakkal ücsörögtem), mondták, hogy egy perc és ott vannak (volt az öt is), de egy olyan lepukkant alak hozta a szajrét, hogy elsőre azt hittem, kérni fog egy kis aprót, ami tényleg nem piára kell (hanem cigire). Androidos a készülék, legalábbis ezt olvastam róla, így futnak rajta az okostelefonos alkalmazások is, meg billentyűzetet és egeret is lehet rá kötni (na nem úgy, hogy bálamadzaggal hozzákötöd), szóval tévére kötve csak egy indokolatlanul nagy kijelzős, de nem simogatós tabletté válik a rendszer. Wi-fi is van rajta, így nem is feltétlenül kell benyomnom a számítógépet, ha netezni akarok egy pöttyet és csak azért nem viszem magammal, mert nemhogy a zsebembe, de még a válltáskámba sem fér el, ha az alapfelszerelés benne van. Még csak odáig jutottam, hogy letéptem a külső csomagolást, csak hogy biztos legyek benne, hogy nem egy féltéglát tettek bele, meg egy Aranyoldalakat és sicher, ami biztos a dobozba is belekukkantottam, még ott is lehet 1995-ös Hahota zsebkönyv halmokban, de első blikkre úgy tűnik az van itt, amiért fizettem. Ugyan kevés alkatrészt adtak hozzá, de ez csak megtévesztés, gondolom így is el lehet rontani és persze az áramütés lehetőségét se zárjuk ki, főleg ebben a román melegben, amikor standardan csöpög valamimből az izzadtság, szal az elosztó fölé guggolva látványos elektromos kisüléseket és íveket lehet összehozni bármiféle megerőltetés nélkül. Szurkoljunk együtt, hogy túléljem a beüzemelést!

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr117704210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása