2015.08.18. 19:35| Szerző: Athos0314

Tegnap elkezdett esni. Na nem csak úgy, hogy éppen összebassza a frissen lemosott ablakot (mármint nem nálam, én nem mosok ablakot, még idő előtt elkopna az üveg), hanem úgy emberesen, mint a dzsungelben. Még épp volt időm elmenni futni, de az utolsó körben már gyanúsan elkezdett cseperegni, szal inkább úgy határoztam, hogy nem megyek tornázni (pedig akartam, eskü), hanem meghúzom az utolsó 500 métert, mielőtt nagyobb probléma lenne. Éppen összefutottam a felhajtón a gondnok bácsival, aki meg is jegyezte, hogy gyorsra sikerült a mai edzés, általában egy órát vagyok oda (ezek figyelnek engem vazze!!! Mi lesz a következő? Húzzak gatyát otthon is, mert lehet, hogy lesnek?), most meg gyanúsan hamar visszaértem, de arra sem volt időm, hogy kimondjam fapapucs, amikor beindult az öntözőrendszer. Nem is tudom körbeírni, de ilyen intenzitással én még nem láttam esőt esni (meg mást se, maximum a forintot az euroval szemben), gondoltam ilyen tempóban 10 perc alatt kifullad az egész, de még órákkal később is ugyan úgy dőlt az égi áldás. Kezdtem aggódni, hogy reggelre már az ablak előtt úsznak a halak, mint a Tom és Jerryben, nekem meg a Nautilussal kell majd bemennem a munkahelyre, de ahhoz egy levegővel ki kellene tudni úszni a legközelebbi tengeralattjáró megállóba. Estefele meg persze már dobálták fel a netre a katasztrófaképeket, mindenhol, ahol a földfelszínnél lejjebb lépcsősor vezetett rögtönzött vízesések keltek életre, már nem is kellett emiatt külön elmenni a Westendbe, a teljes belvárosban leálltak a közlekedési lámpák (sejthetitek mennyien adják meg a jobbkéz-szabály szerinti elsőbbséget) és úgy alle zusammen mindennek reszeltek. Én még egy ilyen töketlen országot nem láttam: akármi esik az égből legyen az fél milliméter hó, egy kis (na jó, sok) eső, akkor egyből lebénul minden. De nem is az a félelmetes, hogy ad hoc nem tudnak ezzel mit kezdeni (idén nyáron immár vagy harmadjára, úgyhogy a legkevésbé sem nevezhető váratlan eseménynek), de még ma egész nap sem állt helyre semmi. A Blahán az aluljáróban továbbra is csiszolgathattad a vízen járási képességeidet, minden kereszteződésben két rendőr activityzik az arra közlekedőkkel, a BKV gyök kettővel halad bárhova, ellenben az autósokkal, akik nagy ívben terítenek be a járdán. 5 percenként vagy áramingadozás van (ezt a posztot harmadjára írom éppen), vagy komplett áramszünet áll be, tegnap negyed órát ücsörögtem tök sötétben, mire újra lett villany. Még jó, hogy éppen nem tökig habosan ácsorogtam a zuhany alatt, de ebből kiindulva már ilyen jellegű gyakorlatokat is kellene tartanom, csak hogy felkészüljek hasonló helyzetekre. Persze szinten tartó jelleggel ma is egész nap esett, nehogy már megszáradjon a beton, úgyhogy a szomszédos Városligetben biztos nagy lelkesedéssel készülnek az esti István a király bemutatóra, előtte jó hangulatban arrébb lehet hordani az elmúlt 24 órában a színpad és környékére szakad ágakat és az alattuk heverő holttestekkel is kell kezdeni valamit. Merem remélni, hogy a MÁV holnapra összeszedi magát, mert az utolsó vonattal tervezek hazamenni, az utolsó buszcsatlakozást megcélozva, úgyhogy ha jelentősebb késés állna be, akkor én leszek a következő áldozata az ítéletidőnek, mert biztos megüt a guta.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr697716254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása