2015.09.06. 17:35| Szerző: Athos0314

Már gyakorlatilag naponta változnak az évszakok. Szombat hajnalban még arra keltem, hogy a hólyagom jóval hamarabb ébredt a szokásosnál, mert odakint masszívan elkezdett szakadni az eső (persze csak a WC-ig volt eszem elcsoszogni, de az ablakot már nem sikerült becsuknom félkómásan, így 3 órával később jöhetett a második boxutca látogatás), ma meg már verőfényes napsütésben pincsiket lehet eregetni a parkban, olyan orkánerejű szél van, ami ráadásul hideg is. Kezdem elhinni, hogy mindjárt itt az ősz.

Pénteken a szokásos Penny kör után nem élelmiszer jellegű bevásárlást tartottam, mivel ugye néhány szerszámot be kellett szereznem, amiket aztán a rendeltetésszerű használat ellenére valamelyik testrészembe fogok szúrni, mert ugye egyik szakmának sem vagyok még csak ifjú mestere sem, de a szükség törvényt bont és veszélyes dolgokat veszek a kezembe. Átcsoszogtam a Jyskbe, mert most kivételesen a saját honlapjuk szerint forgalmaztak csavarhúzókat, sikerült is vennem egy 4 darabos készletet, ami lehet, hogy csak nekem tűnik úgy, de 4 teljesen egyforma darabból áll, így inkább gyűjtemény, mint készlet. Gondolom ezt sem viszik olyan ütemben, mint ahogy kitalálták, így négyet egybe csomagoltak és elharmadolták az eredeti árát, így potom 600 Ft-ért bezsebeltem őket, vélhetően soha többet nem is fogom használni egyiket sem a mostani szerelés után. Este aztán nekiálltam beszerelni az űrtechnológiát a gépbe, amivel reményeim szerint végre sikerül megoldani az analóg TV adás rögzítését. A netről összeszedtem az összes drivert, meg programot (meg gondolom vírusokat), ami a zavartalan működéshez kell, de annyira megterheltem ezek installálásával a gépet, hogy a végére már az sem működött normálisan, ami eddig igen. Nem baj, számítottam rá, hogy ez lesz, szóval letöröltem minden új dolgot és szépen feltettem mindent újra, hátha, a rendszergazdák is mindig azzal kezdik a problémamegoldást, hogy próbáltad-e már újraindítani a gépet (nem vazze, olyan hülye vagyok, hogy egyből téged hívtalak). Mire nagy nehezen összebuheráltam mindent, egy inverz rádiót sikerült összehoznom, mivel kép volt, de hang nem és a műsorújság tanúsága szerint nem némafilm volt éppen műsoron, pláne nem az összes csatornán. Írtam a helpdesknek (Zsoltinak), hogy mi a pék f@száért nem működik úgy, ahogy kellene, biztos csak engem utál a technika, de mint kiderült, még egy kábelre szükség volt, ami a hangot is PC által feldolgozható jellé tudja alakítani. Nálam meg ugye főleg a falban vannak a vezetékek, így rövid számítástechnikai ismeretbővítés után már számomra is ismert volt, hogy mire is van szükség, de mivel este nyolckor már minden bezár, így ennek beszerzése szombatra maradt. Mivel a kapott TV tuner kártya már 5 éve sem volt kapható, éltem a gyanúperrel, hogy a szükséges vezeték is hasonlóan keresett termék lesz. Mint általában most is beigazolódott a feltevés, csak nagy sokára találtam egy boltot, ahol készleten is volt és nem kell napokat várni húsz centi zsinegre. Persze egy órát bumlizni kellett érte és a kiszolgáló srác is nézett rám kerek szemekkel, hogy mi a francot akarok venni, mire mondtam, hogy ne szopasson, a honlap szerint van készleten, úgyhogy sürgősen húzza hátra a belét a raktárba és hozza elő a cuccot. Egy végtelenül elszíneződött zacskóban tárolták a szajrét, ránézésre nagyjából 1995-ben látott utoljára napfényt, de végül csak meglett és mindössze 100 Ft-tal terhelte meg a pénztárcámat, a srác egyből el is kezdett poénkodni, hogy kiváló áruhitel konstrukciót tud hozzá ajánlani.

Most a rendszer végre teljes, ugyan élőben továbbra sincs hangja (sebaj, arra ott a TV), de rögzíteni tudja azt is és bár használat után egyes rendszerek nem működnek teljesen előírás szerint, de pont leszarom, végre fel tudom venni a meccseket, ami így szezonkezdet előtt 12 órával egy kicsit megnyugtató...aztán ma kiderült, hogy egy héttel el vagyok tájolva, csak 13-án kezdődik az idény, szóval feleslegesen kaptam agyvérzést csak ezen a hétvégén kétszer.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr397765094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása