2016.03.20. 17:01| Szerző: Athos0314

Anyukád szerint vicces vagy? Hát persze, hogy vicces (meg okos és jóképű is, egyre gyanúsabb, hogy ennyi együttállás nem lehetséges)! Röhögnek a poénjaidon a haverok? Hát persze, hogy röhögnek! Úgyhogy most aztán csúnyán bebukja mindenki, aki eddig udvariasságból nevetgélt a poénjaimon, mivel megtettem az első lépést, hogy végre a hülyeségből éljek meg, ezért jelentkeztem a Comedy Central legújabb tehetségkutatójára. Mindenki megnyugodhat, nem énekeseket keresnek, hanem feltörekvő humoristákat, nekem meg éppen elég szar viccem van ahhoz, hogy megüssem a mércét és ha ebben az országban a fingós-obszcén humornak van létjogosultsága (személyiségi jogok miatt neveket nem említhetek), akkor én sem vagyok teljesen esélytelen. Majdnem benéztem ám a jelentkezési határidőt, szentül meg voltam győződve, hogy csak a jövő hétvégén lesz huszadika (valamiért a húsvéthoz kötöttem), szóval halálos nyugalommal törölgettem tegnap a port (betegen ez volt a legkomplexebb feladat, amit el tudtam végezni, amúgy is köhögtem nyomokban, a felkavart pormennyiség már nem volt súlyosbító tényező), amikor leesett, hogy már csak egy nap választ el attól, hogy újabb lehetőséget szalasszak el (na nem mintha eddig lett volna bármilyen lehetőség, legutóbb az RTL dalversenyen szedtem össze nagyjából 5 szavazatot, szóval csak tízezer like-ra voltam a világmegváltástól, ami mindennek nevezhető, csak elszalasztásnak nem). Maximum 5000 karakteres szöveget lehetett beküldeni a "legjobb anyagomból" szemezgetve, persze nekem pont nem jutott eszembe semmi, a blogomat meg már csak azért nem akartam belinkelni, mert azzal helyből lábon  lőttem volna magam, legalább az esélyét adjuk meg, hogy bekerüljek a felvételre. Sajnos a számok (meg úgy általában a sors, a világegyetem, meg a karma) ellenem dolgoznak: mindössze 40 jelentkezőt választanak ki a beküldött pályamunkák alapján, akik aztán idegenek előtt (hogy honnan szereznek földönkívülieket, azt még nem tudom) előadhatják néhány perces műsorukat, a mezőnyt megfelezik és a 20 legjobb megy a Comedy Central weboldalára, aztán majd a közönség dönt. Ha valami véletlen folytán bekerülnék bármelyik szűkítésbe, akkor kérem valamennyi ismerősömet, hogy fáradjanak be a felvételre, hogy legalább elszórtan legyen 2-3 ember, aki röhög, ha adnak gázsit, akkor felezünk, ha meg nem, akkor bízzunk benne, hogy a többiek tényleg viccesek és akkor meg is volt az aznapi szórakozás, szívesen! Ezen kívül most csak a lottó mozog a "váltsuk meg az életemet" vonalon, az esélyeket mindkét esetben csak normál alakban tudnám számszerűsíteni, még a villámcsapás általi halál is sanszosabb statisztikák alapján, de ugye kóbor kutya seggét is érheti napsugár, szóval tessék szurkolni! Addig is egy kis vasárnapi hangulatjavító videó.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr838507116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása