2016.12.14. 19:45| Szerző: Athos0314

Akkora cliffhangert hagytam a legutóbbi bejegyzésben, hogy gondolom mindenki tövig rágta már a körmét és jobban várja a fejleményeket, mint a következő Barátok Közt epizódot. Nos, mindenki lenyugodhat a pics@ba, érvényesült a papírforma. Magamat is meglepve, a megrendelt ajándékokért menet, beugrottam a pick-pack pontos kislányhoz és anélkül sikerült elhívnom randira, hogy közben elhányjam magam az idegtől. Igazából az esélytelenek és a tévképzetesek nyugalmával mentem, úgyhogy még a hangom sem remegett és emlékeim szerint a szemkontaktust is sikerült majdnem végig megtartani, de nagyon kedves volt, saját bevallása szerint HANGSÚLYOZOTTAN SAJNOS el kellett utasítson, jelentsen ez bármit is. De legalább szereztem neki egy jó napot, azon túl, hogy marhára zavarba hoztam, de jól állt neki nagyon. És most jöjjön egy alkalomhoz illő nóta, a kevésbé ismert Atomic Tom előadásában (igen, a legutóbbi posztban is volt tőlük nóta, tessék őket jobban megismerni!)

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://athoselete.blog.hu/api/trackback/id/tr1712048343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása